تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

عوارض لیزر روی شکم در بارداری

عوارض لیزر موهای زائد در بارداری

همانطور که میدانید دوران بارداری یکی از حساس ترین دوران در تمام عمر خانم ها محسوب می شود آنها در حال نگهداری و به دنیا آوردن نوزادی هستند که مطمئنا میخواهند آینده ای درخشان داشته باشد. اما این مسئله در بسیاری از موارد با سهل انگاری مادران محقق نمی شود. در واقع رویش موهای زائد در بارداری بر روی شکم یکی از شایع ترین اتفاقاتی است که برای خانم ها رخ می دهد از همین رو آنها به سراغ لیزر روی شکم می روند اما نکته اینجاست که این مسئله میتواند عوارضی را به دنبال داشته باشد که در ادامه به آن میپردازیم:

  • باعث آسیب رساندن به نوزاد و حتی بروز برخی بیماری ها در او می شود.
  • باعث نازک شدن پوست می شود.
  • این امکان وجود دارد که سوختگی را به دلیل نازک بودن پوست روی شکم به دنبال داشته باشد.
 لیزر روی شکم در بارداری

لیزر موهای زائد در بارداری ممنوع

اگر جزء افرادی هستید که تصمیم به لیزر روی شکم در دوران بارداری دارید باید در جریان باشید که به هر پزشک و متخصصی که مراجعه کنید از انجام این کار خودداری می کند زیرا همه به این مسئله آگاه هستند که انجام این کار عوارض بسیار جبران ناپذیری را با خود به همراه دارد و میتواند مشکلات بسیار زیادی را فراهم آورد. از همین رو بهترین کار این است تا جلسه ای مشاوره با پزشک مورد نظر خود داشته باشید تا آرامش لازم برای مواجه شدن با موهای زائد روی شکم را بدست آورید و همچنین روش های دیگری را برای خلاصی از شر آنها امتحان نمائید.

 عوارض لیزر در بارداری

لیزر روی شکم سبب ناباروری می شود؟

بسیاری از خانم هایی که تصمیم به لیزر روی شکم دارند این سوال ذهن آنها را به خود مشغول می کند که آیا عوارض لیزر برای آنها قابل توجه است و انجام این کار باعث می شود که آنها دچار ناباروری شوند؟ دقت داشته باشید تاکنون پزشکان و همچنین محققان هیچ نشانه ای از بروز ناباروری به دلیل لیزر در ناحیه شکم مشاهده نکرده اند و به طور کامل و با اطمینان این فرضیه را رد کرده اند. باید بدانید که اشعه لیزر تنها بر روی فولیکول های مو موثر خواهد بود و هیچ مشکلی را برای سایر نواحی بدن انسان به خصوص خانم ها به وجود نمی آورد.

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها