تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

عوارض برجسته شدن لب با تزریق بوتاکس

تمایل به داشته لب های بزرگ و برجسته چیزی است که امروزه بسیاری از افراد جامعه آن را می پسندند و از این رو روش های برجسته سازی لب ها متقاضیان زیادی دارند. برجسته سازی لب ها با فیلر های تزریقی روشی است که در آن  با تزریق موادی به درون لب ها، حجمشان را افزایش می دهند. این روش امروزه رواج زیادی دارد اما روش تزریق بوتاکس هم مدتی است که برای برجسته سازی لب ها به کار می رود. تزریق بوتاکس به لب ها موجب می شود که لب ها بزرگتر به نظر برسند. پزشکان متخصص با تزریق چند واحد بوتاکس در ناحیه ی بالای خط لب فوقانی این کار را انجام می دهند. این روش برجسته شدن لب ها کم تهاجمی است و عوارض جانبی خیلی زیادی ندارد. 

انواع فیلرهای تزریقی برای برجسته سازی لب

فیلر ها یا پرکننده های که برای برجسته شدن لب ها به کار می روند شامل ژل های تزریقی و چربی ها هستند. با تزریق این گونه مواد لب ها حجیم تر و برجسته تر می شوند. از جنبه ی ماندگاری می توان فیلر ها را در سه دسته ی موقتی، نیمه دائمی و دائمی قرار داد. چربی انسانی که از بدن خود فرد گرفته می شود و ژل هایی مانند هیالورنیک اسید یا اسید پلی لاکتیک فیلر های موقتی هستند از نظر ایمنی در سطح بالاتری قرار دارند. فیلر های PMMA هم جز نیمه دائمی ها هستند و بیشتر برای درمان چین و چرک های عمیق و یا فرورفتگی محل اسکار ها مناسب اند. از شناخته شده ترین فلیرهای دائمی هم می توان به ژل های سیلیکونی اشاره نمود که امروزه استفاده از آن ها به دلیل داشتن عوارض جانبی جدی؛ منسوخ شده است. 

آیا برجسته کردن لب با بوتاکس خطر دارد؟

تزریق بوتاکس لب و سایر موادی که با هدف برجسته شدن لب تزریق می شوند، چنانچه مواد استاندارد و تایید شده ای باشند و تزریق توسط پزشکان متخصص و مجرب صورت گیرد، ایمن هستند و عوارض خاصی را برای افراد ایجاد نمی کنند. تمامی پزشکان هنگام تزریق چنین موادی باید از پروتکل های ایمنی تعریف شده پیروی کنند تاعوارض جانبی را به حداقل برسانند.  اما به هر حال بروز یک سری عوارض جانبی که عمدتا خفیف هستند، دور از انتظار نیست. بی حسی و کبودی در محل تزریق، تورم که لب ها را به صورت موقتی بزرگتر از حد انتظار نشان می دهد، سردرد و حالت تهوع از جمله عوارض شایع پس از تزریق است. عارضه ی جدی تری که ممکن است به دنبال تزریق ایجاد شود، گسترش ناخواسته ی سم بوتاکس به عضلات اطراف و ایجاد مشکلاتی برای اعمالی مثل بلعیدن، صحبت کردن و … است.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها