تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

علل و درمان کم پشت شدن ابرو

چند دلیل برای ریزش موهای ابرو

همانطور که میدانید ابرو یکی از اصلی ترین بخش های زیبایی صورت محسوب می شود و هنگامی که با مشکل مواجه می شود افراد بلافاصله به سراغ راهی برای درمان می روند. دقت داشته باشید روش های زیادی برای درمان وجود دارد اما مسئله مهم این است که شما در ابتدا بتوانید علت ریزش ابرو و یا کم پشت شدن ابرو را پیدا کنید این مسئله روند درمان را به طور شگفت انگیزی افزایش می دهد. در این رابطه به برخی از دلایل ریزش ابرو اشاره می کنیم:

  • به دلیل بروز بیماری های پوستی مانند آلوپسی
  • به دلیل وراثت ابروهایی کم پشت بر روی صورت آنها رشد کرده است.
  • به دلیل سوختگی و یا ضربه بخشی از ابروها دچار ریزش شده است.
 علت کم پشتی ابرو

درمان کم پشت شدن ابرو

همانطور که گفته شد راه های زیادی برای درمان کم پشت شدن ابرو پیش روی افراد قرار دارد اما برای اینکه بهترین نتیجه را دریافت کنند اکثر پزشکان کاشت ابرو را پیشنهاد می دهند. در واقع کاشت ابرو با نتایج بسیار خوبی که از خود به جای گذاشته توانسته طرفداران بسیار زیادی را پیدا کند. در این راستا باید در جریان باشید که روش های مختلفی برای کاشت مو در دنیا وجود دارد که انتخاب یکی از آنها بر دوش پزشک مورد نظر می باشد در واقع او با بررسی های کامل و جامعی که انجام می دهند مشخص می کند که آیا شما از بانک مویی قوی برخوردار می باشد تا انجام این عمل با موفقیت همراه شود یا خیر.

 درمان کم پشت شدن موهای ابرو

مزایای کاشت ابرو

پس از اینکه در رابطه با راه های درمان کم پشت شدن ابرو آشنا شدید و به این نتیجه رسیده اید که کاشت ابرو بهترین گزینه موجود می باشد باید در جریان باشید که انجام این عمل همواره مزایایی را با خود به همراه دارد. در واقع آگاهی از این مسئله باعث می شود که به سمت انجام آن سوق پیدا کنید:

  • ابروهایی طبیعی و خوش حالت را برای افراد به دنبال دارد
  • هیچگونه حساسیت و مشکلی را به وجود نمی آورد.
  • با درد و خونریزی همراه است.

برای دریافت مشاوره تقویت مو و استعلام هزینه تقویت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تقویت موایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها