تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

علت خالی شدن مو جلوی سر در مردان و زنان

علت ریزش موی جلوی سر چیست؟

یکی از آزاردهنده ترین اتفاقاتی که میتواند برای مردان و زنان رخ دهد ریزش مو می باشد. در واقع مو به دلیل اینکه یکی از اصلی ترین عنصر زیبایی افراد محسوب می شود معمولا برای افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمام تلاش خود را به کار میگیرند تا همواره در سلامت باشد اما ریزش مو یک اخطار محسوب می شود. اما تاکنون به این سوال پاسخ داده اید که علت خالی شدن جلوی سر چیست؟ در رابطه با این پرسش باید بگوییم که عوامل وراثت و ژنتیکی در مردان یکی از شایع ترین این دلایل می باشد و این مسئله در خانم ها به عواملی همچون مشکل تیروئید، عدم کارکرد درست تخمدان ها و… ارتباط دارد که هر کدام از این موارد درمان متفاوتی را در پیش دارند.

خالی شدن مو جلو سر در مردان بیشتر است یا زنان؟

اگر بخواهیم ریزش مو را در خانم ها و آقایان مقایسه کنیم باید بگوییم که به طور معمول خالی شدن مو در قسمت جلوی سر در مردان بسیار بیشتر از خانم ها می باشد و این مسئله همانطور که گفته شد ژنتیک و وراثت آنها نقش بسیار زیادی را در این مسئله ایفا می کند. از همین رو برای درمان آن راه های زیادی پیش روی آنها قرار دارد اما همانطور که میدانید کاشت مو امروزه یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد که همواره نتایج بسیار خوب و مطلوبی را در اختیار بیماران قرار داده و توانسته رضایت آنها را جلب نماید.

کاشت مو چیست

در قسمت قبل به شما توضیح دادیم که کاشت مو یکی از بهترین گزینه های موجود برای برطرف کردن مشکل خالی شدن مو جلوی سر می باشد. اگر بخواهیم در این زمینه توضیحاتی را خدمت شما معرفی کنیم باید در جریان باشید که پزشک مربوطه در ابتدا بررسی های لازم را انجام می دهد و علت ریزش مو و همچنین بانک موی افراد را بررسی می کند تا بتواند روشیی مناسب را برای درمان انتخاب نماید معمولا افرادی که از بانک مویی قوی و ضخیم بهره مند هستند بهترین گزینه کاشت مو محسوب می شوند و پزشکان از بانک مو برای انتقال گراف به ناحیه مورد نظر استفاده می کنند.

برای دریافت مشاوره تقویت مو و استعلام هزینه تقویت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها