تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

روش سلول های بنیادی برای رشد سریع ابرو

روش PRP ابرو چیست؟

همانطور که میدانید امروزه روش های بسیار زیادی برای درمان ریزش ابرو و همچنین تقویت آنها به دنیا معرفی شده است که شما میتوانید با توجه به شرایط هر کدام از آنها یکی را انتخاب کنید. یکی از روش هایی که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است رشد سریع ابرو با استفاده از روش PRP می باشد. در رابطه با این روش باید به شما بگوییم که پزشک با استفاده از پلاسمای غنی شده خون بیمار به ترمیم ابرو می پردازد. در این روش گردش خون در ناحیه مورد نظر افزایش پیدا می کند و باعث ترمیم آن ناحیه می شود. برای انجام این عمل حتما باید به پزشکی متخصص و با تجربه مراجعه کنید.

 رشد ابرو با سلول های بنیادی

مزایای پی آر پی برای رشد سریع ابرو

پس از اینکه توضیحاتی در رابطه با روش PRP خدمت شما ارائه کردیم مهمترین مسئله ای که ذهن بیماران را به خود مشغول می کند این است که رشد سریع ابرو با روش پی آر پی چه مزایایی را با خود به همراه دارد. از همین رو در این قسمت در نظر داریم به بررسی و معرفی برخی از مزایای آن بپردازیم:

  • باعث انتقال انواع بیماری ها مانند HIV و هپاتیت نمی شود.
  • از وسایلی کاملا یکبار مصرف استفاده می شود.
  • ماندگاری بسیار طولانی دارد.
  • با یکبار انجام دادن نتیجه مطلوبی را به همراه دارد.
  • دورا نقاهت یک روزه ای را به دنبال دارد.
 پی آر پی ابرو

چه کسانی نباید به سراغ PRP بروند؟

مطمئنا به این مسئله آگاه هستید که انجام هر عمل درمانی علاوه بر مزایا، معایبی را نیز با خود به دنبال دارد که رشد سریع ابرو با پی آر پی از این قاعده مستثنی نیست. از همین رو در این رابطه باید بدانید که افرادی که دچار بیماری دیابت هستند، و یا کسانی که از پلاکت پایینی بهره مند می باشد و یا افرادی که از داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپرین و یا هپارین و … استفاده می کنند و همچنین افرادی که مبتلا به بیماری سرطان خون هستند از جمله افرادی هستند که استفاده از روش PRP میتواند مشکلاتی را برای آنها به همراه داشته باشد.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها