تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

درمان چروک پنجه کلاغی دور چشم

با افزایش سن نشانه ها و آثار پیری از جمله چین و چروک ها بر روی پوست ظاهر می شوند. گاهی اوقات در بعضی از افراد چین و چروک ها خیلی زود تشکیل می شوند و سن فرد را از آنچه که هست بیشتر نشان می دهند. تشکیل زود هنگام چین و چروک صورت می تواند مربوط به مسائل ژنتیکی و ارثی، نور آفتاب، سیگار کشیدن، تغذیه نامناسب، بیماری،استرس های روحی و … باشد. ایجاد چین و چروک پنجه کلاغی در اطراف چشم ها یکی از شایع ترین انواع چین و چروک پوست صورت است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم و روش های درمان آن را بیان می کنیم. 

خطوط پنجه کلاغی چیست؟

چین و چروک پنجه کلاغی در حقیقت چروک هایی هستند که در اطراف چشم تشکیل می شوند. این چین و چروک ها از گوشه ی چشم به سمت گونه ها و شقیقه ها کشیده شده اند و شکلی شبیه به پنجه کلاغ دارند. این شکل از چین و چروک بسیار شایع است و با افزایش سن شدت و عمق آن بیشتر می شود. تشکیل خطوط پنجه کلاغی در بین جوانان نیز رایج است. خندیدن زیاد به گونه ای که چین و چروک در گوشه ی چشم تشکیل شود، با چشمان نیمه باز نگاه کردن هنگام تابش نور خورشید و  خوابیدن بر روی صورت هم  می تواند چنین چین و چروک هایی را ایجاد و یا تشدید کند. بسیاری از افراد خصوصا جوان تر ها از داشتن چین و چروک در اطراف چشمان خود احساس ناراحتی می کنند و از این رو تمایل دارند آن ها را درمان کنند. 

درمان چروک پنجه کلاغی چشم

متخصصان بر اساس شدت چین و چروک و سن افراد روش های گوناگونی را به تنهایی یا در کنار هم  برای رفع چروک پنجه کلاغی اطراف چشم به کار می گیرند. تزریق بوتاکس از رایج ترین روش های درمانی است که می تواند اثر بخشی خوبی داشته باشد. تزریق بوتاکس موجب کاهش فعالیت یا فلج موقتی عضلات ناحیه ی مورد نظر می شود و چین و چروکی ناشی از حرکت عضلات را بر طرف  می کند. مدت زمان ماندگاری اثرات تزریق بوتاکس حدود 6 الی 9 ماه است. لیزر فراکشنال CO2 نیز برای رفع چین و چروک اطراف چشم مورد استفاد قرار می گیرد اما کارایی آن به اندازه ی تزریق بوتاکس نیست. روش های دیگری نظیر رادیو فرکانسی، استفاده از کرم های موضعی دور چشم و … هم  به صاف تر شدن پوست دور چشم کمک می کنند اما قدرت رفع کامل چروک ها را ندارند.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها