تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

خواص عسل برای پوست و مو

عسل این ماده ی خوراکی شیرین و چسبنده  با خواص آنتی اکسیدان و انتی بیوتیکی که دارد به یکی از ایده آل ترین مواد طبیعی برای مراقبت و زیبایی پوست و مو تبدیل شده است. این ماده ی طبیعی نسبت به محصولات مراقبت از پوست و مو که در بازار وجود دارند به مراتب ارزان تر است و در عین حال اثر بخشی بالایی دارد. خواص عسل برای پوست و مو چشمگیر و قابل لمس هستند و زمانی که شروع به تجربه ی این خواص و مزایا کنید از این مسئله مطمئن می شوید. عسل قدرت زیادی در ترمیم پوست دارد و در التیام و ترمیم زخم ها و سوختگی های پوست موثر است و احتمال ایجاد اسکار را کمتر می کند. 

تأثیر عسل در تقویت مو

آنزیم ها و مواد مغذی فراوانی در عسل وجود دارد و از این رو می تواند مرهمی برای موهای خشک شده و آسیب دیده باشد و موجب تقویت طبیعی آن ها شود. خواص آنتی باکتریالی آن نیز برای برطرف کردن عفونت های پوست سر و مشکلاتی همچون خارش و شوره سر مفید است. دستورالعمل های مختلفی برای کاربرد عسل جهت تقویت موها وجود دارد که استفاده از این ماده ی چسبنده را ساده تر می کند. به عنوان مثال می توانید یک سهم عسل را با دو سهم روغن زیتون ترکیب کنید و نیم ساعت قبل از حمام رفتن به موهایتان بمالید. عسل برای برگرداندن درخشندگی موها نیز موثر است. یکی دیگر ار خواص عسل برای زیبایی مو این است  به دلیل داشتن گلوکز اکسیداز می تواند موها را به صورت طبیعی هایلایت کند. 

خواص ماسک عسل برای پوست

ماسک عسل یکی از مفید ترین ماسک های صورت طبیعی برای پوست است و دستورات مختلفی جهت ساخت ماسک عسل برای پوست وجود دارد.  آنزیم های طبیعی عسل پوست را خیلی خوب پاکسازی می کنند. ماسک های عسل موجب حفظ رطوبت و نرمی پوست می شوند و حتی برای روشن تر شدن پوست نیز مفید هستند. این ماسک ها با اضافه کردن یک سری مواد گوناگون ساخته می شوند و خواص ویژه تری پیدا می کنند. به عنوان مثال چنانچه می خواهید پوست صورت خود را با عسل روشن تر کنید بهتر است که آن را با چند قطره روغن لیمو ترکیب کنید و به پوستتان بمالید و چنانچه پوست حساسی دارید و می خواهید برای التیام پوست از عسل کمک بگیرید می توانید 2 قاشق غذاخوری عسل را با یک قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا ترکیب کنید و به مدت 20 دقیقه روی پوستتان بگذارید .

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها