تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

جراحی کاشت ابرو چقدر طول می کشد؟

مراحل کاشت ابرو

پس از اینکه جراحی کاشت ابرو را برای درمان ریزش و همچنین مشکلات مربوط به ابرو انتخاب کردید مسئله ای که ذهن افراد را به خود مشغول می کند این است که این عمل چگونه انجام می شود. در واقع آگاهی از این مسئله باعث می شود تا افراد بیشتر به سراغ انجام آن بروند. در این رابطه باید بگوییم که شما در ابتدا باید پزشکی متخصص، باتجربه و با مهارت را انتخاب کنید و جلسه مشاوره ای را با او برگزار نمایید تا او بررسی کاملی بر روی موها و بانک مویتان انجام دهد. سپس جلسه ای را برای کاشت ابرو مشخص می کند. باید بدانید که در جلسه کاشت پزشک کاشت ابرو مربوطه گراف هایی را از ناحیه بانک مو برداشت کرده و در ناحیه ای که دچار ریزش شده است کاشت می کند. انجام این کار با ظرافت کامل انجام می شود تا هیچگونه آسیبی به بیمار وارد نشود. 

تعداد جلسات جراحی کاشت ابرو

برای اینکه بتوانید جراحی کاشت ابرو را انجام دهید باید در جریان باشید که انجام این عمل در طی چند جلسه صورت می گیرد از همین رو به شما میگوییم که این مسئله به تعداد گراف هایی دارد که پزشک از ناحیه بانک مو برداشت می کند هر چقدر تعداد برداشت این گراف ها بیشتر باشد مسلما علاوه بر هزینه، زمان بیشتری برای انجام این عمل صرف خواهد شد. اما به طور کلی کاشت ابرو طبیعی به صورت عادی یک الی دو جلسه به طول می انجامد که هر جلسه در حدود ۳ ساعت می باشد.

هزینه و قیمت ، جراحی کاشت ابرو

پس از آگاهی از مسائل جانبی جراحی کاشت ابرو یکی از مهمترین مسائلی که باید به آن اهمیت دهید هزینه انجام این عمل می باشد. همانطور که میدانید هزینه انجام این عمل به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این قسمت به برخی از آنها می پردازیم. به عنوان مثال هر چقدر پزشک مورد نظر شما تخصص، مهارت، تجربه و دانش بیشتری به متدهای روز دنیا داشته باشد هزینه کل تمام شده بیشتر خواهد بود. همچنین موقعیت جغرافیایی کلینیک تاثیری جداگانه بر روی هزینه خواهد گذاشت و در این میان نباید هزینه پرسنل، تجهیزات و… را فراموش کنید.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره ۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

از دیگر خدمات گروه ایران نوین میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

پیوند مو 

ترمیم مو

جوانسازی پوست 

ترمیم ابرو 

پیوند ابرو

اطلاع از قیمت کاشت ابرو

قیمت کاشت مو

پزشک کاشت مو

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها