تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

چاقی موضعی با روش تزریق چربی به باسن

چاقی موضعی از نظر بسیاری از افراد به عنوان یک مشکل تلقی می شود اما کسانی هم پیدا می شوند که  تمایل به داشتن چاقی موضعی در نواحی خاصی از بدن خود از جمله باسن دارند. امروزه برجسته سازی باسن به عنوان فاکتوری برای تناسب اندام در بین زنان سرتاسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کردن است. برای برجسته سازی و افزایش سایز باسن معمولا دو روش پروتز گذاری و تزریق چربی مطرح می شود. روش پروتز گذاری رواج کمتری دارد؛ زیرا این روش باعث تحت فشار قرار گرفتن ستون فقرات می شود. جراحان پلاستیک معمولا پروتز گذاری را  فقط برای کسانی که واقعا چربی موضعی اضافه ای برای انتقال به باسن ندارند، توصیه می کنند. روش تزریق چربی به باسن رواج بیشتری دارد. در این روش چربی موضعی اضافه ی سایر نواحی بدن از جمله شکم و پهلو ساکشن گردیده و پس از پالایش به باسن تزریق می شود.

مزایای تزریق چربی به باسن

موارد زیر از جمله مزایای روش برجسته سازی و افزایش سایز باسن با تزریق چربی نسبت به سایر روش های برجسته سازی باسن است:

  • با تخلیه چربی اضافه نواحی پهلو و شکم ، ناحیه اطراف باسن کوچکتر و لاغر تر دیده می شود و به این ترتیب اندام شکل زیباتری پیدا می کند.
  • همین لاغر شدن موضعی نواحی پهلو و شکم به بهتر دیده شدن باسن کمک می کند.
  • استفاده از چربی های بدن خود فرد ریسک عوارضی همچون واکنش های بدن به ماده ی خارجی و عفونت را بسیار کم می کند.
  • میزان اسکار های ناشی از این روش معمولا کم است.
  • نتایج تزریق چربی ماندگاری نسبتا خوبی دارد.

عوارض پیوند چربی به باسن

این عمل نیز همانند سایر عمل های زیبایی عوارض خاص خود را دارد اما چنانچه این توسط پزشکی متخصص و ماهر انجام شود و فرد متقاضی از هر نظر کاندید مناسبی برای این عمل باشد، عوارض احتمالی پس از عمل به حداقل ممکن می رسد.  به طور معمول فرد یک الی سه روز پس از انجام این عمل احساس ناراحتی خواهد داشت. ایجاد کبودی و تورم هم دور از انتظار نیست. احساس دردهای خفیف هم ممکن است یک الی چهار هفته ادامه یابد. عوارض جدی پیوند یا تزریق چربی به باسن از قبیل بروز عفونت معمولا زمانی که تزریق ها در حجم بالاتر از یک لیتر برای هر طرف باسن باشند، ایجاد می شوند. لیپوساکشن کردن بیش از پنج لیتر چربی از بدن هم ممکن است باعث کمبود مایع در بدن شود.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها