تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

تفاوت ریزش طبیعی مو و آلوپسی ارثی

ریزش موی ارثی چیست؟

یکی از شایع ترین دلایلی که باعث می شود مردان دچار ریزش طبیعی مو شوند، عامل وراثت می باشد. در واقع این مسئله به دلیل ترکیب عوامل ژنتیک و سطح هورمون مردانه باعث می شود که بدن احساس پیری داشته باشد در نتیجه افراد در سنین کم با این مشکل گرفتار شوند. به عبارت بهتر هنگامی که سطح هورمون تستوسترون در مردان کاهش پیدا می کند چرخه رشد طبیعی مو دچار اختلال می شود و با نازک شدن آنها، شروع به ریزش می کنند و پس از مدتی به طور کامل قسمتی از مو عاری از هرگونه مو می شود. اما خوشبختانه این روزها روش های زیادی برای درمان به دنیا معرفی شده است که کاشت مو یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد.

ریزش طبیعی مو در روز چه تعداد است؟

همانطور که گفته شد وارثت با ریزش موی ارثی یکی از شایع ترین دلایلی است که باعث ریزش طبیعی مو می شود و افراد را وادار می سازد تا برای درمان به سراغ روش های متفاوتی بروند. اما تاکنون این سوال ذهن شما را مشغول کرده است که ریزش مو در طی چند روز صورت میگیرد؟ در این رابطه باید بگوییم که انسان به صورت روزانه مجاز است تا 150 تار مو را از دست بدهد اما هنگامی که این ریزش از حالت طبیعی خود خارج می شود باید متوجه شوید که یک جار کار می لنگد و به سراغ درمان بروید. البته باید بدانید که عوامل دیگری مانند کمبود آهن، تیروئید و مصرف برخی از داروها میتواند باعث ریزش مو شود اما بهرحال یک بررسی کامل میتواند خیال شما را راحت کند.

علائم ریزش طبیعی مو

پس از اینکه در رابطه با علت ریزش طبیعی مو توضیحاتی خدمت شما ارائه کردیم مسئله ای که باید به آن بپردازیم این است که علائم این ریزش چیست و چگونه میتوان از بروز این مشکل جلوگیری کرد. از همین رو در این قسمت به معرفی این مسئله میپردازیم که عبارتند از:

  • نازک شدن موها
  • در ابتدا ریزش مو از قسمت های پوست سر آغاز می شود.
  • دچار ریزش موی دائمی شوید
  • ریزش موی شما از یک الگوی خاص پیروی کند.
  • برای دریافت مشاوره تقویت مو و استعلام هزینه تقویت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

اصول طراحی خط مو در کاشت مو

تصمیم گیری برای کاشت مو مسئله مهمی است و  به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند تحقیقات کافی در این مورد داشته باشند.

دسته بندی ها