تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بیماری فلاشینگ صورت چیست

آشنایی با بیماری فلاشینگ صورت

فلاشینگ یا گرگرفتگی صورت یکی از مشکلات یا بیماری های است که خانم ها در سنین یائسگی بیشتراز سایرین دچار آن می شوند. این عارضه پاسخ فیزیولوژیکی بدن در برخی شرایط خاص است و در حقیقت نشان دهنده ی افزایش یافتن جریان خون در پوست می باشد.

فلاشینگ صورت مختص خانم های یائسه نیست و ممکن است افراد دیگری هم بنا به دلایلی از اضطراب، اختلالات عصبی و وجود تومورهای عصبی، اختلالات غده تیروئید، مصرف برخی داروها، مصرف الکل و برخی از مواد مخدر، ابتلا به انواعی از بیماری های سیستمیک و حتی به دلیل خوردن محصولات غذایی حاوی سولفیت، نیترات و ادویه ها و … هم فلاشینگ پوست را تجربه کنند.

بیماری فلاشینگ صورت چیست

علائم بیماری فلاشینگ صورت

بارزترین علامت فلاشینگ صورت احساس گرگرفتگی و قرمز شدن پوست صورت است. این علائم در نواحی مرکزی صورت از جمله بینی و گونه ها بیشتر ایجاد می شود. در موارد خفیف گرگرفتگی صورت به شکل مقطعی است و پس از گذشت مدت زمان نسبتا کوتاهی برطرف می شود. اما چنانچه این عارضه به صورت مداوم ایجاد گردد، مویرگ ها و رگ های صورت به شکل دائمی گشاد باقی می مانند و قرمزی صورت دائمی می شود.

در چنین مواقعی برای رفع این عارضه نیاز به درمان های جدی تری است. البته بایستی بدانید درمان بیماری فلاشینگ همانند سایر ضایعات عروقی نیاز به زمان زیادی دارد. زنان یائسه که دچار این عارضه هستند ممکن است روزی چندین مرتبه حملات فلاشینگ را تجربه کنند و از این رو احساس ناراحتی همیشگی داشته باشند.

علائم بیماری فلاشینگ صورت

ترمیم پوست و درمان فلاشینگ صورت

عوامل مختلفی می توانند زمینه ساز بروز فلاشینگ شوند، بنابراین برای درمان بهتر است ابتدا به پزشک مراجعه کنید تا علت واقعی روشن شود. چنانچه پس از آزمایشات و بررسی های انجام شده برای فلاشینگ علت یا بیماری خاصی یافته نشود، پزشک با تجویز یک سری داروها و توصیه به اجتناب از یک سری عوامل تشدید کننده، آن را کنترل می کند.

برای فلاشینگ ناشی از یائسگی هم داروهایی وجود دارند که می توانید آن ها را با نسخه ی پزشک تهیه کنید. امروزه برای درمان گشاد شدگی دائمی عروق پوستی روش های نوین تری به وجود آمده است که اثرات بسیار خوبی برای درمان خواهند داشت. درمان با کمک تکنولوژی IPL یا نور شدید پالسی از همین روش های نوین است که با تجزیه ی اکسی هموگلوبین های رسوب یافته در عروق درون پوست موجب کاهش حجم و نرمال شدن آن ها می گردد.

برای دریافت جوانسازی پوست و استعلام جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین کاشت مو، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها