تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین روش درمان پسوریازیس چیست؟

بسیاری از بیماری های پوستی ناشناخته وجود دارند که اگر به موقع و به درستی درمان نشوند مشکلات فراوانی را برای بیمار به وجود می آورند و درمان آنها بسیار طولانی و سخت خواهد بود،  یکی از بیماری های پوستی شایع بیماری پسوریازیس می باشد که باید دید بهترین روش درمان آن چیست؟

علل و درمان بیماری پسوریازیس

پسوریازیس نوعی بیماری شایع پوستی می باشد که باعث اختلال در چرخه زندگی سلول های پوستی می گردد و با افزایش سرعت ساخت سلول های این بیماری بر روی پوست ، پوست دچار تکه های نقره ای ضخیم ، خارش دار ، خشک و تکه های قرمز دردناک می گردد.

این بیماری اغلب به دلیل ایجاد  اختلال در سیستم ایمنی بدن به وجود می آید و باعث ایجاد لک در سطح پوست نواحی مختلف بدن می گردد و طبق نظر متخصصین پوست این بیماری بیشتر به دلیل ریشه های ارثی و ژنتیک در افراد ایجاد می شود.

افرادی که به بیماری پسوریازیس دچار میشوند باید حتما به متخصص پوست مراجعه نمایند و از درمان های دارویی و موضعی در این زمینه استفاده کنند اما علاوه بر درمان دارویی استفاده این افراد از نور آفتاب و رژیم غذایی سرشار از امگا ۳ و ویتامین D علائم بیماری را در آنها کاهش خواهد داد همچنین رفتن به مسافرت و دور شدن ازعوامل استرس زا به کاهش این بیماری در مبتلایان کمک می نماید.

جلوگیری از تشدید بیماری پسوریازیس

دقت در رعایت رژیم غذایی، استفاده مناسباز نور خورشید، دوری گزیدن از عوامل استرس زا و داشتن رژیم غذایی فاقد گلوتن باعث جلوگیری از شدت یافتن این  بیماری پوستی در افراد میگردد.

 افرادی که به بیماری پسوریازیس مبتلا می شوند در فصول گرم سال به دلیل تاثیر تعرق در ایجاد سوزش و التهاب در پوست در نقاطی که دچار این بیماری شده است باید درحین خارج شدن از منزل از پوست خود محافظت نمایند و از قرار گرفتن در نور آفتاب شدید خودداری کنند تا پوست آنها دچار سوختگی شدید بر اثر تعرق نگردد.

بسیاری از بیماری های پوستی مانند اگزما، پسوریازیس و آکنه به درمان تخصص نیاز دارند و هر فردی که به این بیماری ها مبتلا میگردد در گام نخست باید جهت درمان تخصصی و مناسب به متخصص پوست با تجربه که در زمینه این بیماری ها دانش و تجربه کافی را دارد مراجعه نماید.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی جراحی زیباییایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها