تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین روش برای درمان سلولیت

سلولیت در حقیقت به تجمع بد چربی در زیر پوست نواحی مختلف بدن از جمله ران، باسن و بازرو گفته شده که باعث می شود پوست بدن شبیه به پوست پرتقال ناهموار شود. این عارضه  که در بین زنان شایع تر است، مختص به افراد چاق نیست و حتی افرادی هم که وزن نرمال یا کمتر از حد نرمال دارند هم ممکن است دچار آن شوند. وراثت، عدم تحرک، کم آبی بدن، سیگار، اضافه وزن، آلرژی به برخی مواد غذایی و گرفتن رژیم های لاغری نامتعادل باعث تجمع  این چربی در زیر پوست می شوند.  روش های گوناگونی مثل استفاده موضعی از برخی مواد از جمله روغن نارگیل و قهوه، استفاده از برس خشک، انجام حرکات ورزشی، لیزر درمانی و …  برای درمان پیشنهاد می شود اما بایستی بدانید که این چربی ها، چربی های جز چربی های مقاوم هستند و برای از بین بردن آن ها بایستی صبور باشید. 

درمان سلولیت پشت ران با ورزش

با انجام یک سری حرکات ورزشی به صورت مرتب و برنامه ریزی شده می توانید سلولیت های موجود در ناحیه ی پشت ران و به طور کلی پایین تنه ی تان را کاهش داده و آن را صاف تر و محکم تر کنید. حرکات ورزشی که برای رفع تجمع چربی پایین تنه توصیه می شوند، حرکاتی هستند که کل عضلات این ناحیه را درگیر می کنند و باعث کاهش ذخایر چربی به صورت کلی گردیده و بافت های عضلانی زوال رفته را بازسازی می کنند. به این ترتیب پس از گذشت مدت زمانی شاهد صاف تر شدن پوست پشت ران و محکم تر شدن و عضلانی تر شدن آن خواهید بود. برای حفظ نتایج به دست آمده باید برنامه ورزشی  منظم و پیوسته ای داشته باشید و تا حد امکان عادات تغذیه ای خود را نیز اصلاح کنید. 

رفع سلولیت با لیزر درمانی

لیزر درمانی نتایج بسیار چشگیری در رفع چربی های سلولیتی دارد و از این رو مورد توجه بسیار از افراد قرار گرفته است. سلولاز روشی کم تهاجی است که در آن یک فیبر لیزری ظریف از طریق برش های کوچکی وارد پوست وارد می شوند و با گرم شدن این فیبر لیزری بافت های چربی سلولیتی از هم گسسته می شوند و پس از بیرون آمدن فیبر لیزر از پوست، با فشار دادن ناحیه ی مورد نظر مواد زائد از بدن خارج می شوند. این روش درمانی همچنین به محکم تر و ضخیم تر شدن پوست نازک شده ی ناحیه ی تحت درمان کمک می کند. نتایج درمانی با روش سلولاز حدود یک سال و یا بیشتر ماندگاری دارد.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها