تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین روش برای برداشتن خال روی پلک

بهترین روش برای برداشتن خال روی پلک

وجود خال و زائده های پوستی روی پلک علاوه بر اینکه از نظر زیبایی شناسی جلوه ی خوبی ندارند گاهی اوقات در نواحی بسیار خاصی از پلک ایجاد می شوند و مشکلاتی نظیر احساس وجود شیئی خارجی بر روی پلک و مسئل این چنینی را برای فرد به وجود می آورند و در هر صورت اسباب ناراحتی هستند. امروزه برای برداشتن خال از رو پلک بسته به نوع خال، محل آن و همچنین خواسته هایی که خود فرد دارد، روش هایی و تکنیک های جراحی مختلفی جود دارد. برداشتن خال روی پلک حسایت های بسیار زیادی دارد و هر گونه سهل انگاری ممکن است باعث مشکلات جدی برای بینایی فرد شود. از این رو برای انجام این کار بایستی حتما به متخصصان و جراحان چشم یا جراحان پلاستیک مجرب مراجعه کرده و از انجام اقدامات خودسرانه خوددای نمود.

لیزر خال گوشتی پلک

امروزه دستگاه های لیزر در امر پزشکی زیبایی کاربرد های فراونی دارند؛ برداشتن خال نیز یکی از همین کاربرد های رایج دستگاه های لیزر است. بسیاری از مردم این تصور را دارند که لیزر کردن موثرترین و ایمن ترین روش برای برداشتن انواع و اقسام خال های پوست می باشد. اما حقیقت این است که دستگاه های لیزر فقط قادرند انواعی از خال ها را به صورت موثر بردارند. لیزرکردن بیشتر در مواردی که خال ها حالت سطحی دارند و گوشتی نیستند، جواب می دهد. برای خال های گوشتی انجام جراحی روش مطمئن تری است. در مورد خال های گوشتی روی پلک نیز هین موضوع صدق می کند. بیشتر متخصصان چشم بر این عقیده اند که برداشتن خال روی پلک با روش جراحی بهتر جواب می دهد و معمولا اثر جراحی نیز روی پلک باقی نمی ماند.

برداشتن خال روی پلک

بسیاری از خال هایی که روی پلک یا لبه ی آن ایجاد می شوند، خطر خاصی برای سلامتی ندارند و بیشتر با اهداف زیبایی برداشته می شوند اما گاهی اوقات احتمال بدخیم شدن خال های روی پلک وجود دارد از این رو برداشتن آن ها ضروری است. رایج ترین روش برداشتن خال های نواحی اطراف چشم و پلک ها همان روش جراحی است. تراشیدن خال (Shave Excision) یکی از تکنیک های برداشتن خال با جراحی است که در آن پزشک متخصص با استفاده از تیغ خال یا زائده ی مورد نظر را می تراشد و سپس با کمک الکترودهای مخصوصی لبه های جراحت ایجاد شده را صاف می کند و به این ترتیب به کاهش اسکار جراحی کمک می کند.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها