تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین روش اسکراب خانگی لب با عسل و شکر

اسکراب لب با عسل و شکر

بدون شک لایه برداری لب ها تأثیر زیادی در زیبایی آن ها خواهد داشت. به وسیله یک اسکراب خانگی شما می توانید لب هایی صاف، لطیف و زیبا داشته باشید. همچنین استفاده از اسکراب از ترک خوردن و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری خواهد کرد. مانند سایر قسمت های پوست صورت و بدن لب ها نیز به لایه برداری احتیاج دارند. مصرف اسکراب پوست لب بخصوص در فصول سرد که لب ها در معرض خشک شدن قرار دارند برای کمک به زیبایی آنها ضروری است. یکی از انواع مناسب آن اسکراب لب با عسل و شکر یا ماسک لب با شکر است که در ادامه به آن می پردازیم.

برای لایه برداری لب ها شما دو راه دارید: استفاده از محصولات پزشکی و یا مواد طبیعی. استفاده از مواد طبیعی آسان ترین راه برای داشتن لب هایی زیبا می باشد. شما می توانید با استفاده از کمی عسل و شکر که مسلماً در هر آشپزخانه ای پیدا می شود به راحتی به لب هایتان لطافت و زیبایی ببخشید. برای این کار تنها به صرف کمی وقت احتیاج خواهید داشت. 

[gravityform id=”2″ title=”true”]

اسکراب لب چیست؟

اسکراب لب یکی از مهمترین بخش‌های روتین پوستی است که اغلب نادیده گرفته می‌شود. بسیاری از ما ممکن است به میزان کافی با اسکراب‌ها و لایه بردار‌های پوست صورت آشنایی داشته باشیم، اما در مورد اسکراب لب اطلاعات زیادی نداریم. اسکراب، لب‌ها را لایه‌برداری می‌کند و جلوه‌ای صاف و درخشان به آن‌ها می‌بخشد. اگر از لب‌های خشک و ترک خورده رنج می‌برید، اسکراب لب می‌تواند این مشکل را برای همیشه حل کند.
اسکراب معمولا حاوی دو ماده اصلی است، لایه بردار و نرم‌کننده. شما می‌توانید اسکراب لب را به صورت بسته‌بندی و با برند‌های مختلف خریداری نمایید و یا به راحتی در خانه اسکراب لب بسازید. تهیه اسکراب خانگی لب بسیار ساده است و نیاز به هزینه زیادی نیز ندارد. در این نوع اسکراب‌ها معمولا شکر نقش لایه بردار را ایفا می‌نماید.

طرز تهیه اسکراب خانگی عسل و شکر

چگونه اسکراب لب خانگی درست کنیم؟ این سؤال بسیاری از افراد، خصوصاً خانم‌ها، درباره اسکراب‌های لب خانگی است. در پاسخ باید بگوییم تهیه اسکراب لب خانگی کار اصلاً سختی نیست و فقط باید مواد مورد نیاز آن را در منزل داشته باشید. در ترکیب این نوع از اسکراب‌ها همیشه یک ماده لایه بردار، مثل شکر، و یک نرم‌کننده طبیعی به کار می‌رود. البته هنگام استفاده از اسکراب‌های خانگی باید مراقب باشید به بافت لب‌ها آسیب نزنید و در مصرف آن زیاده روی نکنید.

برای تهیه این اسکراب طبیعی به یک ظرف مناسب، یک قاشق چای خوری شکر و یک قاشق چای خوری عسل احتیاج دارید. بهتر است برای تهیه این اسکراب از شکر قهوه ای به جای شکر سفید استفاده نمایید. برای اثر بخشی بیشتر می توانید یک کپسول ویتامین ای و کمی روغن زیتون به آن اضافه نمایید. پس از اینکه مواد مورد نیاز به خوبی با یکدیگر ترکیب شدند کافیست آن را به وسیله دست و یا یک مسواک تمیز به روی لب ها بمالید و اجازه دهید مدتی همانطور روی لب بمانند سپس آن را به وسیله آب ولرم به راحتی از لب های خود پاک کرده و از زیبایی و طراوت لب هایتان لذت ببرید.

خواص اسکراب لب خانگی

از مهمترین خواص اسکراب لب خانگی می‌توان به طبیعی بودن آن اشاره کرد. در بسیاری از محصولات موجود در بازار مواد شیمیایی بکار رفته که ممکن است برای بافت لب‌ها و همچنین سلامت انسان مضر باشد. اما تهیه اسکراب خانگی لب به شما این اطمینان را می‌دهد که بدون هیچ خطری می‌توانید لب‌های خود را در مدتی کوتاه لایه‌برداری کنید. اما برخی از مهمترین خواص اسکراب‌های لب خانگی عبارت‌اند از:

  • پوست صاف و یکدست در ناحیه لب
  •  بازسازی پوست لب از طریق تکثیر سلولی
  •  جلوگیری از خشکی و ترک خوردن لب‌ها

فراموش نکنید اسکراب لب یک روتین واجب برای زیبایی و سلامت چهره شما محسوب می‌شود. بدون داشتن لب‌های درخشان و صاف هر چقدر که به پوست خود برسید باز هم بی‌فایده است. پس با تهیه یک اسکراب خانگی مفید سلامت پوست لب خود را تضمین نمایید.

تأثیر عسل و شکر برای قرمز کردن لب

داشتن لب های بی رنگ و بی حال از زیبایی ظاهر کم می کند و چهره را بی حال و مریض نشان می دهد به همین دلیل اکثر افراد از انواع بالم لب و رژهای لب برای رنگ بخشیدن به لب ها استفاده می کنند اما یک راه بهتر برای رسیدن به این هدف استفاده از انواع اسکراب ها میباشد. ترکیب شکر و عسل یک راهکار بسیار خوب برای قرمز کردن لب ها می باشد. با استفاده از این ترکیب که یک راهکار طبیعی و بدون عوارض است میتوانید در تمام طول روز بدون استفاده از لوازم آرایش لبهای زیبایی داشته باشید.

کلام آخر

استفاده از اسکراب لب نه تنها به زیبایی هر چه بیشتر لب‌ها کمک می‌کند، بلکه در زیبایی چهره شما نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت. شما می‌توانید با تهیه یک اسکراب خانگی و با صرف هزینه کم از پوسته پوسته شدن و ترک خوردن لب‌ها جلوگیری نمایید. اسکراب لب شیر و عسل خانگی نیز یکی از موثرترین راهکار‌ها برای افزودن به زیبایی لب‌ها محسوب می‌شود. برای تهیه این اسکراب تنها به میزان کمی شکر قهوه‌ای و عسل نیاز دارید. برای اثر بخشی بیشتر می‌توانید به آن کپسول ویتامین‌ای نیز اضافه نمایید. این اسکراب خانگی تاثیری چشمگیر بر زیبایی لب‌های شما خواهد داشت. به طور کلی اسکراب‌های لب خانگی حاوی مواد شیمیایی نیستند و تاثیرعمیق‌تری از محصولات موجود در بازار دارند.

برای دریافت مشاوره جوانسازی و استعلام هزینه جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها