تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

برداشتن ضایعات گوشتی پوست با لیزر

همه دوست دارند که پوستی صاف و یکدست داشته باشند اما گاهی اوقات بنا به دلایل مختلف پوست دچار ضایعات مختلفی از جمله ضایعات گوشتی می شود که به دلیل رشد و تکثیر نا منظم سلول های پوست و حتی بافت های چربی آن ایجاد می شوند. ضایعات گوشتی پوست انواع گوناگونی دارند که شاید یکی از شناخته شده ترین موارد آن خال های گوشتی باشد. طریقه ی برطرف کردن این گونه ضایعات، برداشتن آن ها از سطح پوست با تکنیک های مختلفی است که در جراحی زیبایی وجود دارد. پزشکان متخصص پوست و جراحان پلاستیک بنا به نوع ضایعه و محل آن ممکن است با تیغ جراحی و یا با استفاده از دستگاه های لیزر برای برداشتن آن ها اقدام کنند.

انواع ضایعات گوشتی پوست

ضایعات گوشتی که بر روی پوست ایجاد می شوند انواع مختلفی داشته و ممکن است در هر ناحیه ای از پوست بدن ظاهر شوند. خال گوشتی، اسکین تگ، گوشت اضافه و زگیل از جمله ضایعات پوستی هستند که می توانند گوشتی و برجسته باشند. دلیل ایجاد این گونه ضایعات متفاوت است. خال گوشتی بیشتر جنبه ارثی دارد اما مواردی مانند نور خورشید، تغییرات هورمونی و … نیز در بزرگ شدن آن ها موثر اند. اسکین تگ ها نیز تا حدودی جنبه ی ارثی دارند اما وجود مشکلات جسمی مانند چاقی، چربی خون و … احتمال ایجاد آن ها را بیشتر می کند . گوشت های اضافه در اثر سوختگی یا جراحت عمیق پوست ایجاد می شوند. عامل ایجاد زگیل ها هم ویروس پاپیلومای انسانی است. از میان ضایعات گوشتی گفته شده، گاهی اوقات خال های گوشتی حالت بدخیم دارند که در این صورت برداشتن آن ها ضروری است.

درمان خال های گوشتی با لیزر

هر چند که از لیزر برای درمان بسیاری از ضایعات پوستی می توان بهره برد اما برای برداشتن ضایعات گوشتی پوست از جمله خال گوشتی روش های ساده تر و موثر تری مانند برداشتن یا تراشیدن با تیغ وجود دارد. روش لیزر برای برداشتن خال گوشتی اثر بخشی قابل قبولی ندارد و چنانچه بخواهیم یک خال گوشتی را با لیزر برداریم ممکن است چندین جلسه ی درمانی برای برداشتن و رفع کامل ضایعه نیاز باشد و بنابراین نسبت به روش جراحی که طی یک جلسه انجام می شود، وقت و هزینه ی بیشتر در این روش صرف می شود؛ به علاوه استفاده از لیزر برای این گونه ضایعات ممکن است موجب ایجاد اسکار گردد.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها