تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

انواع رژیم غذایی برای مو

موها نیز همانند رنگ و روی پوستتان می توانند از وضعیت سلامتی درونی بدنتان خبر دهند. زمانی که تغذیه ی مناسبی نداشته باشید و بدنتان دچار کمبود برخی از مواد مغذی گردد، آثار این کمبودها در موهایتان با علائمی همچون نازک شدن، خشکی، سست شدن و ریزش منعکس می شود. سلول هایی که سازنده ی تارهای مویتان هستند به تغذیه ی منظم و کافی با موادی مغذی همچون  پروتئین ها، املاح و ویتامین ها نیاز دارند. بر این اساس انواع رژیم غذایی برای مو تعریف شده است که مواد مغذی مورد نیاز مو را تامین می کنند و موجب درخشندگی، تقویت و افزایش رشد مو می شوند. 

برای تقویت مو چه بخوریم؟

تغذیه و رژیم غذایی به عنوان یکی از عوامل موثر در تقویت موها چیزی است که می تواند تحت کنترل شما باشد و با بهبود آن به بهبود وضعیت موهایتان کمک کنید. موهای شما به مواد مغذی مختلفی نیاز دارند و بنابراین بایستی در رژیم روزانه ی خود انواع مواد مغذی را بگنجانید. پیروی از رژیم غذایی متعادل و خوردن مواد غذایی سالم و طبیعی به سلامتی عمومی بدنتان نیز کمک می کند. حتی کسانی که دارای موها سالم و درخشانی هستند، برای اینکه دچار مشکلات مو نشوند بهتر است به داشتن تغذیه ی صحیح اهمیت دهند. ماهی های چرب، انواع گوشت ها، لبنیات، تخم مرغ، انواع سبزیجات و میوه ها ، حبوبات و آجیل ها همگی برای تقویت موها مفید هستند. گروهی از خوراکی ها می توانند برای سلامتی بدون و البته موهایتان مضر باشند؛ تحقیقات نشان داده است که  خوردن غذاهای حاوی مواد نگهدارنده در ریزش مو موثر است. 

بهترین رژیم غذایی برای مو

مواد غذایی مختلفی برای تقویت موها توصیه می شوند. اما این بدان معنا نیست که همه ی افراد نیاز های تغذیه ی یکسانی دارند و همه ی کسانی که می خواهند موهای خو را تقویت کنند بایستی حتما از یک رژیم غذایی خاص پیروی نمایند. به عبارت دیگر بهترین رژیم غذایی برای مو در افراد مختلف می تواند تفاوت هایی با هم داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است  بعضی افراد در اثر فقر آهن دچار ریزش مو شوند که در این حالت خوردن مواد غذایی حاوی آهن برای رفع مشکل ریزش مو توصیه می شود. پس بنابراین جهت تنظیم بهترین رژیم غذایی تقویت مو بایستی به نیاز های بدنی خودتان توجه کنید و برنامه ی غذایی خود را  بر اساس آن  بچنید. برای این کار می توانید از متخصصان تغذیه کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره تقویت مو و استعلام هزینه تقویت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تقویت موایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها