تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

امکان جذب چربی بعد از تزریق چربی وجود دارد

آیا امکان جذب چربی بعد از تزریق چربی وجود دارد؟

معمولا افرادی که چربی تزریق می کنند باید بعد از تزریق چربی ملاحظات خاصی را لحاظ کنند تا جذب چربی بعد از تزریق چربی به حداقل برسد. یعنی باید رژیم غذایی خاصی بگیرند. مثلا اگر فرد رژیم غذایی سفت و سختی بگیرد تا لاغر شود، نخستین جایی که چربی آن از بین می رود همان چربی تزریق شده است. برای جلوگیری از زشت شدن صورت بعد از تزریق چربی باید بعد از تزریق چربی فرد رژیم غذایی متعادلی داشته باشید و قصد لاغر کردن نداشته باشید. البته از لحاظ دیگر، جذب چربی در افراد مختلف متفاوت است، در بعضی ها چربی بیشتر باقی می ماند و در بعضی دیگر به سرعت جذب می شود و این امر به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست و پس از یک بار تزریق چربی می توان این مورد را فهمید.

بعد از عمل تزریق چربی، بیمار باید نمک کمتری بخورد چون با خوردن نمک، احتمال ورم بسیار بالا می رود، اگر تزریق چربی روی صورت است سرش را پایین نگیرد و چند روز اول از کمپرس سرد استفاده کند و بعد از کمپرس گرم. برای تزریق ژل، محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید به راحتی هر سال این تزریق را انجام دهید.

جذب چربی بعد از تزریق چربی

تزریق چربی جهت رفع چین و چروک

افراد در سنین مختلف به دلایل متعدد ، دچار چین و چروک هایی در نواحی مختلف صورت ، گردن و پیشانی یا خطوط پیرکننده ای چون ؛ خط اشک ، خط اخم ، خط خنده می شوند که این ها همه به دلیل کم شدن چربی در ناحیه مورد نظر است.

در مراکز تخصصی پوست؛ تا زمانی که این خطوط و چروک ها عمیق نشده باشند ، می توان آنها را با تزریق بوتاکس بهبود بخشید، اما اگر عمیق باشند ، چاره کار تزریق فیلرها می باشد،  که بهترین پرکننده یا همان فیلرها،چربی تزریقی است.

موارد کاربرد تزریق چربی بسیار زیاد است، این نوع از تزریق می تواند جهت برجسته سازی گونه، لب، چانه و باسن به کار گرفته شود.

از سوی دیگر ، می توان به پرکردن اسکار یا جای زخم فرو رفته و سوختگی ها  با تزریق چربی اشاره نمود.

بازسازی سینه و بزرگ کردن آن نیز از دیگر موارد استفاده ی تزریق چربی است.

گودی زیر چشم را نیز می توان با تزریق چربی به خوبی برطرف نمود.

در عمل تزریق چربی ، مقدار چربی مورد نیاز از بدن فرد گرفته می شود و به محل مورد نظر تزریق می گردد ، لذا به دلیل هم بافت بودن چربی گرفته شده و تزریق شده که از بدن خود فرد می باشد ، نتیجه ی حاصل بسیار رضایت بخش بوده و به خوبی جواب می دهد.

امکان جذب چربی بعد از تزریق چربی

می توان از چربی هر نقطه از بدن جهت گرفتن چربی استفاده کرد، اما چربی نواحی پهلو ، ران و کنار زانو و زیر شکم چربی مقاومتر و بهتری هستند.

جهت برداشت چربی ، مناطقی از بدن مناسب این کار است که با رژیم غذایی چربی آن کاهش نمی یابد.

از این رو ، چربی موجود در قسمت خارجی ران و باسن بهترین انتخاب می باشند.

به منظور دستیابی به نتیجه مطلوب و کامل و عدم پشیمانی از تزریق چربی لازم است تا تزریق چربی برای فرد متقاضی بین ۲ تا ۴ مرتبه تکرار شود.

پزشک معالج می تواند چربی مورد نیاز برای ۲ تا ۴ مرتبه را یک مرتبه برداشت و برای دفعات بعد فریز نماید یا برای هر بار تزریق از  چربی تازه کشیده شده استفاده نماید.

به دلیل اینکه چربی مورد استفاده در این نوع تزریق از خود فرد گرفته می شود ، بروز واکنش آلرژیک وجود نداشته و مشکل پس زدگی کم می شود که این خود باعث دوام آن نسبت به دیگر فیلرها شده و امکان جابجایی و حرکت در زیر پوست را ازبین می برد.

  دوره ی نقاهت در روش تزریق چربی ، ۲ هفته است که در این مدت تورم در ناحیه تزریقی وجود خواهد داشت.

گاها در موارد نادر ،در محل تزریق عوارضی چون تجمع کوچکی از چربی ، کبودی و کیست دیده می شود که به راحتی برطرف خواهد شد.

نکاتی که در تزریق چربی باید به آن توجه نمایید

رعایت توصیه های زیر باعث حصول نتیجه ی مطلوب خواهد شد :

  • پس از تزریق چربی می بایست ، تحت نظر پزشک معالج به مدت چند روز از آنتی بیوتیک استفاده کرد .
  • تا چندین روز باید از دست زدن به محل تزریق خودداری کرد تا چربی از محل مورد نظر تکان نخورد.
  • از وارد کردن فشار به محل تزریق پرهیز کنید.
  • ورزش شدید ، فعالیت های سنگین و خم شدن را به بعد از دوره ی نقاهت موکول کنید.
  • تا ۳ هفته نیز از قرارگیری در معرض طولانی مدت آفتاب ،سونای خشک و بخار و حمام گرم خودداری کنید.

برای اینکه فرد، به نتیجه ی مطلوب پس از تزریق چربی دست پیدا کند ، بهتر است در مورد سن مناسب تزریق حتی برای افرادی که صورت لاغر دارند ، با پزشک معالج خود مشورت کند.

تزریق چربی بدون عمل بیهوشی است که این خود از مزیت های مهم آن محسوب می شود.

جذب چربی بعد از تزریق چربی به مرور زمان امکان دارد، از این رو اثر تزریق چربی می تواند برای حدود یک سال یا کمی بیشتر باقی بماند.

از دیگر خدمات کلینیک ایران نوین می توان به: کاشت مو،ترمیم مو، کاشت ابرو اشاره کرد. همچنین برای اطلاع از قیمت کاشت مو و پزشکان کاشت مو در کلینیک ایران نوین از طریق شماره 22221000 اقدام نمایید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها