تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

ژل رستیلن چیست و چه عوارضی دارد؟

رستیلن( Restylane) یکی از برند های معروف تولید کننده ی فیلر های مخصوص جوانسازی صورت می باشد که امروزه در کشور ما نیز به شهرت رسیده است.  محصولات  تولید شده توسط این برند در اعمال زیبایی مانند پر کردن چین و چروک اطراف دهان، برجسته سازی گونه، حجم دادن به لب ها و برطرف کردن تیرگی پایین چشم مورد استفاده قرار می گیرد. رستیلن در حقیقت نوعی فیلر برپایه ی هیالورنیک اسید است. در حال حاضر چندین نوع ژل رستیلن در بازار وجود دارد که همگی آن ها همانگونه که گفته شد حاوی هیالورینک اسید هستند اما هر کدام به نحوی طراحی شده اند که برای ناحیه ی خاصی از صورت عملکرد بهتری داشته باشند.

 تزریق ژل رستیلن

مزایا و عوارض تزریق ژل رستیلن

مزایای تزریق این ژل بیشتر از معایب آن است. ژل رستیلن با استفاده از پروتئین های باکتری تولید شده است و در مقایسه با محصولات ساخته شده با پروتئین حیوانی، واکنش های آلرژیک بسیار کمتری ایجاد می کند و نیازی به انجام تست آلرژی پوست نیست. چنانچه تزریق به درستی انجام شود، پوست حالت طبیعی و بدون توده یا برجستگی غیر عادی دارد. ماندگاری مطلوب نتایج تزریق رستیلن هم یکی دیگر از مزایای مهم آن است. البته توجه داشته باشید  تزریق این فیلر نیز همانند سایر اعمال زیبایی بدون عارضه نیست. تورم، قرمزی، درد، کبودی، سردرد، حساسیت، خارش و حتی تشکیل توده دور از انتظار نیست. عوارض جدی تری هم که ممکن است به دنبال این عمل زیبایی ایجاد شوند مواردی مثل عفونت، هرپس و نکروز سطحی محل تزریق هستند؛ در مواردی نادری هم که اشتباها تزریق در رگ های خونی انجام شود خطرات جدی تری ایجاد می کند.

 تاثیر ژل رستیلن در جوانسازی پوست

برجسته شدن لب با ژل رستیلن

لب ها و خطوط اطراف دهان همانند سایر نواحی صورت با افزایش سن نشانه های پیری را از خود بروز می دهند.  نازک شدن و کاهش حجم  لب ها ، افتاده شدن لب ها و افزایش خط های عمودی از جمله این نشانه ها هستند. تزریق ژل به لب روشی برای جوانسازی و برجسته سازی لب است. شرکت رستیلن محصولی به نام Restylane Silk را به طور اختصاصی برای لب ها ارائه نموده  که مورد تایید سازمان غذا و دارو امریکا نیز می باشد. در این محصول، ذرات هیالورنیک اسید کوچک تر و نرم تری نسبت به سایر محصولات تولیدی شرکت رستیلن وجود دارد. تزریق این ژل منحصر به فرد به لب ها باعث نرم و ابریشمی شدن ، افزایش حجم و رفع افتادگی  لب ها می شود.

برای دریافت جوانسازی پوست و استعلام جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها