PRP مو، درمان موهای کم پشت

PRP برای درمان ریزش مو و جهت دستیابی به نتایجی طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش با یک سوزن نازک، پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) را به پوست سر تزریق می کنند. سپس عوامل رشد موجود در سلول های خونی شما، کار خود را انجام می دهند و رشد مو به طور طبیعی تحریک می شود.

درمان PRPجهت بازگرداندن موها، برای مردان و زنان مناسب است. این درمان پیشرفته، غیر جراحی و کاملا طبیعی، جایگزین روش های پزشکی است که برای درمان ریزش مو مورد استفاده قرار می گیرند.

پلاسمای خون ما (PRP) حاوی عوامل رشد فعالی است که می توانند باعث رشد مو شوند. کمک به بازگرداندن اعتماد به نفس شما و برخورداری از موهایی سالمتر، نتیجه نهایی این درمان است.

پی آر پی مو

مزایای استفاده از درمان PRP

مزایای استفاده از PRP در برابر ریزش مو عبارتند از:

آیا این درمان درد دارد؟

در گذشته بعضی از بیمارانی که تحت درمان PRP قرار می گرفتند، حتی در صورت استفاده از بی حسی موضعی نیز، این درمان برایشان دردناک بود. اگر تمایل داشته باشید، می توانید این درمان را با تزریق آرامبخش وریدی و یا بیهوشی عمومی نیز انجام دهید. بدین ترتیب شما کاملا به خواب می روید و تزریق را متوجه نمی شوید.

خطرات آن چیست؟

از آنجا که پلاسمای غنی شده از خون شخص بیمار تولید می شود، هیچ واکنش آلرژیکی با PRP وجود ندارد. همچنین مقداری از گلبول های سفید خون بخشی از PRP را تشکیل می دهند که در واقع مدافعان طبیعی بدن در برابر عفونت ها هستند. بنابراین بروز عفونت در این درمان بسیار نادر است.

آیا می توان این درمان را در مطب دکتر انجام داد؟

خیر، انجام این درمان در یک محیط امن، حیاتی است. دکتر درمان PRP را در اتاق عمل انجام خواهد داد، به طوری که استریل بودن محیط و لوازم و نظارت قلب در طول درمان انجام گیرد.

-هزینه درمانPRP برای مو می تواند با توجه به نیاز به جلسات بیشتر جهت نتیجه گیری بهتر، افزایش یابد.

-ممکن است از PRP در کنار روش پیوند مو، استفاده شود.

-در حال حاضر هنوز نتایج اثبات شده ای درباره نحوه کار PRP وجود ندارد، اما نتایج حاصله بسیار امیدوار کننده می باشند.

منبع: کلینیک تخصصی ترمیم مو ایران نوین

تگها : درمان ریزش مو , PRP مو , پلاسمای غنی شده