تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

همه چیز درباره روش کاشت موی بلند

برای انجام کاشت مو به روش های مرسوم نیاز است که کل یا قسمتی از موهای سر تراشیده شوند و از این رو برخی افراد از جمله خانم ها یا کسانی که بر اساس موقعیت شغلی خود ظاهر آن ها مهم است از جمله وکیل ها، معلمان و … برای کاشت مو دچار تردید شوند؛

 کاشت مو

چراکه این افراد تمایل ندارند کسی از عمل کاشت موی آن ها باخبر شود و یا اینکه از تراشیدن مو و دیده شدن با ظاهری جدید در در جامعه و روبرو شدن با واکنش اطرافیان واهمه دارند. روش کاشت موی بلند این امکان را می دهد که این گونه افراد نیز با خیالی آسوده برای کاشت مو اقدام کنند. با توجه به اینکه طول موهای پیوندی بلند است، استتار نواحی زخم و بخیه شده با سهولت بیشتری همراه است و معمولا فرد پس از گذشت حداکثر دو روز می تواند در اجتماع ظاهر شود.

روش کاشت موی بلند چیست؟

روش کاشت موی بلند روشی است که در آن طول موهای پیوندی می تواند بین 2 الی 8 سانتی متر باشد و نیازی به تراشیدن موهای نواحی دهنده و گیرنده مو نیست؛ همچنین نتیجه نهایی که در روش های مرسوم کاشت مو اغلب پس از گذشت یک سال نمایان می شود را می توان بلافاصله پس از عمل دید. البته موهای پیوندی بلند نیز ممکن است به دلیل استرس هایی که حین عمل کاشت مو به آن ها وارد می شود  در ماه اول دچار ریزش  شوند و پس از گذشت دو الی سه ماه مجددا رشد کنند. این ریزش مو جزئی از روند رشد موهای کاشته شده است و افراد مختلف آن را با شدت های گوناگونی تجربه می کنند. عمل کاشتن موهای بلند در سرتاسر دنیا از جمله ایران انجام می شود اما تعداد پزشکانی که این روش را  به صورت حرفه ای و با کیفیت انجام می دهند بسیار کم است.

 کاشت موی بلند

هزینه کاشت موی بلند

همانند روش های مرسوم کاشت مو که قیمت و هزینه ی ثابت و مشخصی ندارند، برای این روش نیز هزینه ثابتی تعریف نشده است و  مواردی از قبیل دستمزد پزشک، هزینه های کلینیک کاشت مو، وسعت کاشت مو و تعداد تارموهای کاشته شده در تعیین هزینه و قیمت کاشت مو نقش دارند. اما به هر حال از آن جایی که برای کاشت موهای بلند بایستی پزشک دقت و مهارت بیشتری داشته باشد و کار کاشت مو را با صبر و حوصله ی بیشتری انجام دهد، هزینه کاشتن موی بلند نسبت به هزینه ی کاشتن موهای تراشیده شده می تواند بییشتر باشد.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

از دیگر خدمات گروه زیبایی ایران نوین :

کاشت مو 

کاشت ابرو

پیوند مو

ترمیم مو

قیمت کاشت مو

پزشک کاشت مو

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها