تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

لیزر درمانی در مردان چه کاربردی دارد؟

موهای زائد روی ظاهر افراد تاثیر گذار هستند و بعضی ها از داشتن چنین موهایی احساس ناراحتی می کنند. برای از بین بردن موهای زائد بدن روش های مختلفی را می توان به کار گرفت. شیو کردن، وکس کردن و یا استفاده از کرم ها و پودر های موبر روش های رایجی هستند اما لیزر کردن موهای زائد هم این روز ها بسیار باب شده و در اغلب موارد تاثیر قابل توجهی در رفع موهای زائد دارد. لیزر درمانی در مردان نیز با هدف از بین بردن موهای زائد نواحی مختلف بدن کاربرد دارد. برخی از آقایان به دلیل انجام ورزش های حرفه ای، برخی ها با هدف زیبایی و برخی دیگر برای خلاصی از دست موهای زیر پوستی تمایل به لیزر کردن موهای زائد خود دارند. 

بیشترین نواحی هدف لیزر درمانی در مردان

لیزر برای رفع موهای زائد نواحی مختلفی از بدن مانند سینه، پشت گردن، کمر، گوش، نواحی زائد ریش و …  در مردان کاربرد دارد. هر چند که لیزر تمامی موهای زائد بدن برای مردان امکان پذیر است و این روزها افراد مختلف با هدف حذف موهای زائد نواحی مختلفی از بدن خود به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند اما به نظر می رسد در ایران نواحی  پشت گردن، سرشانه ها و کمر بیشترین نواحی هدف لیزر درمانی هستند. در مورد  موهای صورت نیز این روز ها که ریش گذاشتن عادت مرسومی شده است، لیزر کردن موی صورت با هدف مرتب کردن خط ریش ها طرفداران زیادی دارد.

لیزر موهای زائد بدن مردان

لیزر درمانی در مردان و زنان با هم فرق نمی کند اما از آن جایی که مردان موهای ضخیم تری دارند و تا حدودی پوستشان تیره تر است، بهتر است احتیاط بیشتری صورت گیرد. برای رفع موهای زائد به کمک لیزر دستگاه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور معمول افرادی که به کلینیک های زیبایی جهت لیزر موهای زائد خود مراجعه می کنند، ابتدا مورد معاینه قرار می گیرند تا بر اساس وضعیت پوست و مویشان مناسب ترین دستگاه لیزر برای آن ها مشخص شود. به طور معمول مردان با گذراندن 1 الی 2 جلسه لیزردرمانی کاهش محسوس موهای زائد خود را احساس می کنند؛ تکمیل دوره درمان نیز معمولا در 4 الی 6 جلسه امکان پذیر است. البته گاهی اوقات بنا به وضعیت موی افراد و تکنولوژی به کار رفته در دستگاه موی لیزر مورد استفاده، ممکن است تعداد جلسات بیشتری برای نتیجه گیری از لیزر موهای زائد بدن لازم باشد. 

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی لیزر موهای زائدایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها