تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

سریع ترین روش برای درمان خشکی پوست سر

خشکی پوست سر حالتی است که رطوبت پوست سرکمتر از میزان نرمال باشد، کم کاری یا از کار افتادن غدد چربی درون پوست سر نیز در این مسئله دخیل هستند. خشک شدن پوست سر به دنبال خود عوارض دیگری ایجاد می کند؛ پوسته پوسته شدن پوست سر و احساس خارش از شایع ترین عوارض خشک بودن پوست سر است و در اثر عدم رسیدگی و شدت یافتن این مسئله عوارض جدی تری همچون ایجاد عفونت و حتی ریزش مو نیز اتفاق می افتند. بنابراین رسیدگی به پوست سر و درمان خشکی آن مسئله ی مهمی است و نیاز به توجه دارد.

خشکی پوست سر

خشکی پوست سر و ریزش مو

بسیاری از افراد این تصور را دارند که خشک شدن پوست سر فقط به پوست سر مربوط است و مشکلی برای موها ایجاد نمی کند. اما واقعیت این است که خشکی سر می تواند موجب ریزش مو هم شود. احساس خارشی که در اثر خشک بودن سر ایجاد می شود گاهی اوقات آنقدر شدید است که فرد را وادار می کند مرتبا سر خود را بخاراند. خاریدن مکرر و محکم سر موجب ایجاد خراش هایی بر روی پوست سر می شود و چنانچه آلودگی های بر روی آن و حتی لابه لای ناخن های فرد وجود داشته باشد، این آلودگی ها به راحتی به دورن پوست وارد می شوند و موجب عفونت می شوند. عفونت پوست سر می تواند موجب التهاب فولیکول های مو و ریزش مو گردد. چنانچه عفونت قارچی پوست سر پیشرفته گردد و برای درمان آن اقدامی نشود ممکن است موها برای همیشه ریخته شوند.

خشکی سر و ریزش مو

درمان خشکی پوست سر

در ابتدا باید بگوییم برای درمان خشکی پوست سر لازم است که کم آبی احتمالی بدن رفع شود؛ زیرا کم آبی بدن موجب خشکی پوست بدن و پوست سر می شود. به کسانی که پوست سرشان خشک شده است، توصیه می شود از شستشوی مکرر سر خودداری کنند و به جای شامپوهای با قدرت شویندگی بالا، از شامپوهای ملایم تری استفاده کنند. شامپو کردن با روغن درخت چای نیز برای حفظ رطوبت پوست سر مفید است. برای این کار بایستی چند قطره روغن درخت چای را با شامپوی معمول مورد مصرف خود ترکیب نموده و با این ترکیب سر خود را بشویید. این کار را هفته ای دو مرتبه انجام دهید تا شاهد برطرف شدن مشکل خود باشید. روغن نارگیل نیز ماده ی بسیار خوبی برای کمک به حفظ رطوبت سر است و می توانید یک ساعت قبل از حمام رفتن، چند دقیقه سر خود را با آن ماساژ دهید.

برای دریافت مشاوره تقویت مو و استعلام هزینه تقویت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی تقویت مو ایران نوین

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها