تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

رفع انواع ضایعات عروقی با لیزر

ضایعات عروقی چیست

بسیاری از ما در بسیاری از مواقع مخصوص زمانی که هوا بسیار گرم و شرجی می باشد شاهد دانه های عرق بر روی پوست خود هستیم در واقع این مسئله نوعی واکنش به گرما می باشد. اما تاکنون با ضایعات عروقی روبرو شده اید و به درمان آن فکر کرده اید؟ قبل از اینکه به سراغ راه های درمان برویم در نظر داریم تا این مسئله را به شما معرفی کنیم تا با آگاهی بیشتری با آن برخورد کنید. به طور کلی این ضایعات به صورت خال، لک، زخم و یا توده های خوش خیم و بدخیم ظهور می کنند و اصلی ترین عامل تشکیل دهنده آن رگ های سرخرگی و سیاهرگی لنفاوی می باشد. اگر در نظر دارید که به درمان این مشکل بپردازید نکات زیادی وجود دارد که در ادامه آن را بررسی میکنیم.

درمان ضایعات عروقی

روش های درمان ضایعات عروقی

پس از اینکه نسبت به اینکه ضایعات عروقی چیست آگاهی کاملی پیدا کردید مسئله ی مهمی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می کند این است که از چه روشی میتوان برای درمان استفاده کرد و به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد. دقت داشته باشید پزشکان به صورت کلی دو روش را برای درمان این ضایعات در نظر گرفته اند که عبارتند از لیزر و جراحی. دقت داشته باشید استفاده از هر کدام از این روش ها به نوع این ضایعات و همچنین شدت آنها بستگی دارد. از همین رو به دلیل اینکه در اکثر مواقع افراد خیلی سریع متوجه این مشکل می شوند استفاده از لیزر بسیار نتیجه بخش خواهد بود.

لیزر ضایعات عروقی

بهترین لیزر برای رفع ضایعات عروقی

پس از اینکه آگاهی پیدا کردید که لیزر میتواند در رفع ضایعات عروقی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد این سوال در ذهن افراد ایجاد می شود که کدام لیزر میتواند نتیجه مثبتی را به همراه داشته باشد و آسیبی وارد نکند. در این راستا باید بدانید که دستگاه های لیزر متنوعی در کلینیک ها موجود می باشد اما پزشک با توجه به میزان این ضایعات و همچنین پوست شما انتخابی درست انجام خواهد داد. اما به طور کلی دستگاهی که آسیبی به پوست وارد نکند و در نهایت عوارض پوستی را به دنبال نداشته باشد بهترین گزینه محسوب می شود. به طور مثال یکی از بهترین لیزر ها برای درمان ضایعات عروقی نظیر واریس و … لیزر PDL می باشد.برای دریافت جوانسازی پوست و استعلام جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره ۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها