تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

دستگاه لاغری بادی اسکالپتور چیست

لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور

همانطور که میدانید با توجه به تغییرات بسیار زیاد و قابل توجهی که در علم پزشکی و به خصوص زیبایی پدید آمده روش هایی که برای لاغری پیش روی بیماران آنقدر زیاد است که تصمیم گیری را برای آنان سخت می کند. یکی از روش های پیش رو استفاده از دستگاه لاغری بادی اسکالپتور می باشد. مسلما در رابطه با این روش نکاتی را شنیده اید از همین رو در نظر داریم توضیحات بیشتری خدمت شما ارائه دهیم. دستگاه اسکالپتور نوعی دستگاه لاغری می باشد که در آن از میدان مغناطیسی برای از بردن بردن چربی های احشایی استفاده می شود. همچنین میتوان از این دستگاه از سیستم های ریز فشار برای درناژ بدن برای دریافت نتیجه ای بهتر استفاده کرد. 

مزایای بادی اسکالپتور

پس از اینکه نسبت به این دستگاه آگاهی پیدا کردید و با آن آشنا شدید مسلما میتوانید اطلاعات بیشتری در رابطه با آن بدست آورید. در واقع یکی از نکات بسیار مهم در رابطه با دستگاه بادی اسکالپتور می باشد این است که حتما باید از مزایای آن باخبر باشید تا به سراغ آن بروید زیرا تا زمانی که از مزایای روشی آگاه نباشید هیچ گاه به سراغ آن نخواهید رفت. این مزایا عبارتند از:

  • درمان سلولیت در ناحیه لگن و ران
  • در صورتی که رژیم غذایی مناسبی را پیروی کنید میتواند بیش از شش ماه ماندگاری داشته باشد.
  • احساس آرامش بینظیری را در حین درمان برای بیمار پدید می آرود.
  • توانایی و قوام پوست را افزایش می دهد و حتی میتواند در درمان پوست های پرتقالی موثر باشد
  • به راحتی میتواند به درمان چربی های زیر پوستی در ناحیه شکم و لگن برسد.

عوارض لاغری با بادی اسکالپتور

پس از اینکه در رابطه با مزایای روش بادی اسکالپتور صحبت کردیم مهم ترین نکته ای که باید به آن پرداخته شود عوارض آن می باشد. در واقع میتوان گفت هیچ روشی بدون عوارض نمی باشد و حتی شده عوارضی کوچک را نیز با خود به همراه دارد که میتوان به عفونت، ورم های شدید پوستی را اشاره کرد. همچنین افرادی که دچار بیماری های قلبی درمان نشده هستند و همچنین خانم های باردار نباید از این روش برای لاغری استفاده کنند زیرا میتواند مشکلاتی را برایشان به همراه داشته باشد. در این لیست باید افرادی که دچار آسیب های پوستی هستند را نیز اضافه کرد.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها