تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

درمان هایپر هیدروز با تزریق بوتاکس

بسیاری از افراد این تصور را دارند که بوتاکس فقط برای رفع چین و چروک کارایی دارد؛ اما جالب است بدانید که سم بوتاکس امروزه کاربرد های دیگری هم پیدا کرده است. رفع تعریق زیاد یا هایپر هیدروز یکی از کاربرد های نسبتا جدید تر تزریق بوتاکس است که در سال 2004 میلادی مورد تاییدیه ی FDA امریکا نیز قرار گرفته است؛ امروزه پزشکان زیادی از این روش برای درمان تعریق بیش از اندازه ی نواحی مختلف بدن از جمله زیر بغل، کف دست ، کف پا و حتی صورت نیز استفاده می کنند. 

بیماری هایپر هیدروز چیست؟

هایپر هیدروز یا تعرق بیش از اندازه  و غیر معمول حالتی است که فرد بیش از افراد عادی و بیش از آنچه که بدن برای تنظیم دما احتیاج دارد، عرق می کند. این بیماری به دو نوع اولیه و ثانویه تقسیم می شود. نوع اولیه ی آن وضعیتی است که معمولا خود را از زمان طفولیت فرد نشان می دهد و بیشتر حالت کانونی دارد. نوع ثانویه ی آن هم در سنین بالاتر  بروز می یابد و مواردی از جمله  دیابت، اختلالات تیروئید، نقرس و … موجب ترشحات خاصی در غدد هیپوفیز و تیروئید می شوند و چنین وضعیتی را به وجود می آورند.  نوع ثانویه حالت عمومی دارد یعنی کل بدن و یا نواحی وسیعی از بدن دچار تعرق زیاد می شود. برای درمان تعرق بیش از اندازه روش های درمانی گوناگونی وجود دارد و پزشک بنا به وضعیت بیمار درمان مناسبی را توصیه می کند. 

درمان تعریق با بوتاکس زیر بغل

زیر بغل یکی از نقاط بدن است که برخی از افراد از تعریق بیش از اندازه ی آن عاجزند و از این وضعیت که همیشه لباس هایشان از زیر بغل خیس است احساس ناخوشایندی دارند. برای کاهش تعرق شدید زیر بغل گاهی اوقات پزشکان روش درمان تعریق با بوتاکس را به کار می گیرند. بوتاکس تحریک عصبی غدد عرق موجود در زیر بغل را کاهش داده و از این طریق به کاهش عرق کردن زیر بغل کمک می کند. طریقه ی تزریق بوتاکس به زیر بغل به این صورت است که ابتدا پوست این ناحیه به فواصل یک الی دو سانتی متری علامتگذاری می شود و سپس تزریق بوتاکس در قسمت های علامتگذاری شده در قسمت درونی درم صورت می گیرد. درد تزریق به گونه ای است که بیمار می تواند آن را تحمل کند. این روش تاثیر دائمی نداشته و در فواصل زمان شش الی هفت ماه نیاز به تکرار دارد.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها