تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

جراحی کوتاه کردن پیشانی با کاشت مو

کوتاه کردن پیشانی مردان با کاشت مو

همانطور که میدانید ریزش مو مشکلات بسیار زیادی را با خود به دنبال دارد که یکی از آنها بلند شدن ناحیه پیشانی به دلیل از دست دادن موها می باشد. اما خوشبختانه در دنیایی زندگی میکنیم که برطرف کردن مشکلات خیلی دور از دسترس نیست.

از همین رو در این رابطه باید بدانید که کاشت مو به شما کمک می کند تا به کوتاه کردن پیشانی خود بپردازید و این مشکل را برطرف کنید. نکات زیادی وجود دارد که باید نسبت به آنها آگاهی پیدا کنید از جمله اینکه کاشت مو به روش های مختلفی انجام می شود انتخاب اینکه از کدام روش استفاده کنید به پزشک شما و با توجه به بررسی هایی که انجام می دهد صورت می پذیرد.

هزینه کاشت خط رویش مو

مسلما به این مسئله واقف هستید که هزینه کاشت مو یکی از مهمترین مسائلی است که این روزها افراد به آن میپردازند زیرا عدم هماهنگی هزینه ها و بودجه در نظر گرفته شده میتواند باعث کنسل شدن عمل شود. اما نکته ای که در این راستا وجود دارد این است که برای تعیین هزینه ها عوامل بسیار زیادی دست به دست هم می دهند. در رابطه با کاشت مو باید بدانید اینکه شما از چه روشی برای انجام این عمل استفاده میکنید و یا اینکه پزشک شما تا چه اندازه در انجام کارها تخصص و مهارت دارد همچنین موقعیت قرارگیری کلینیک مورد نظر تا حدود زیادی در تعیین هزینه های عمل و کوتاه کردن پیشانی با کاشت مو تاثیرگذاراست. در این بین نباید از هزینه های پرسنل، تجهیزات و… غافل شوید. برای عمل کوتاه کردن پیشانی در ابتدا باید طراحی خط مو به گونه ای انجام شود که طول پیشانی کوتاه تر شود.

مزایای کاشت مو

پس از اینکه در رابطه با هزینه کوتاه کردن پیشانی با کاشت مو توضیحاتی خدمت شما ارائه دادیم مسئله ای که در این میان وجود دارد این است که آیا انجام این عمل همواره مزایایی را برای بیمار به همراه دارد؟ در این رابطه باید بدانید که هر عملی با مزایایی همراه است. از همین رو در این قسمت در نظر داریم تا به معرفی آنها بپردازیم:

  • هیچگونه عوارضی را برای بیمار به همراه ندارد.
  • با استفاده بی حسی موضعی انجام می شود.
  • درد و خونریزی را در حین عمل برای بیمار به دنبال ندارد.
  • موهایی طبیعی و زیبا را پدید می آورد.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

از دیگر خدمات گروه زیبایی ایران نوین میتوان به موارد زیر اشاره کرد : کاشت مو  کاشت ابرو پیوند مو ترمیم مو اطلاعاتی درباره قیمت کاشت مو اطلاعاتی درباره پزشک کاشت مو

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها