تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

جراحی زیبایی بدن

جراحی زیبایی یک نوع جراحی پلاستیک است که هدف آن بهبود ظاهر فرد می باشد. انواع جراحی زیبایی بدن تقریبا برای همه قسمت ها بدن در دسترس هستند، اما انتخاب جراحی زیبایی باید با دقت و بررسی انجام شود.
نتایج جراحی تقریبا دائمی هستند بنابراین مهم است که فرد در مورد تصمیم گیری مطمئن شود، از یک متخصص مناسب کمک بگیرد و انگیزه درستی داشته باشد.
جراحی زیبایی بدن شامل تکنیک های مختلفی است که توسط جراحان زیبایی استفاده می شود تا تقریبا هر قسمت از بدن را تغییر شکل دهند. از طریق جراحی زیبایی بدن، بیماران می توانند به طور موثرتری چربی ها و پوست اضافی بدن خود را که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی دهد را از بین ببرند.

انواع عمل های زیبایی بدن

عمل های زیبایی بدن برای بهبود یا تغییر ظاهر قسمت های مختلف بدن انجام می شود. هدف این روش ها بهبود زیبایی فیزیکی، افزایش اعتماد به نفس یا رفع نگرانی های خاص زیبایی است. عمل های زیبایی روش های مختلفی دارند که هر کدام به عضوی از بدن تمرکز دارند.

لیفت بدن

بیمارانی که مقدار زیادی از پوست اضافه و یا آویزان در مناطق مختلف بدنشان را دارند میتوانند از لیفت بدن استفاده کنند. لیفت بدن را می توان برای تمام بدن و یا مناطقی خاص انجام داد. لیفت کل بدن برای بیمارانی که قابلیت ارتجاعی پوست در سراسر بدن خود را از دست داده اند، مفید است. اگر چه لیفت کامل یک عمل جراحی پیچیده است و نیاز به دوره طولانی بهبودی دارد، پزشکان می توانند بهترین نتایج زیبایی شناختی را با این درمان به دست آورند.

لیفت کپل

جراحی برداشتن کپل، یک روش معمول جراحی پلاستیک است. مانند سایر روش های لیفت بدن، جراحی لیفت کپل برای از بین بردن پوست اضافی مفید است. جراحی لیفت کپل بی خطر و موثر می باشد و در عین حال نتایج طولانی مدتی را برای بیماران فراهم می آورد. بسیاری از بیماران پس از انجام این عمل احساس اعتماد به نفس بیشتری می کنند.

لیپوساکشن

لیپوساکشن محبوب ترین روش جراحی زیبایی بدن است؛ زیرا اجازه می دهد جراح مناطق خاصی از بدن را تغییر شکل دهد. با استفاده از تنها چند برش کوچک، جراح شما می تواند رسوب های چربی پایدار را هدف قرار دهد و به طور دائم سلول های چربی را از منطقه حذف کند. روش های مختلف لیپوساکشن وجود دارند، و شما و جراح تان می توانید در مورد تکنیک مناسب برای شما صحبت کنید.

لیفت ران

Thighplasty، یا عمل جراحی کشیدن ران، یک گزینه جراحی زیبایی محبوب برای بیمارانی است که به دنبال ران هایی محکم تر و جذاب تر می باشند. مانند لیفت مناطق خاصی از بدن، لیفت ران به سفت کردن پوست اضافه و آویزان در ناحیه ران کمک می کند.

لیفت بازو

لیفت بازو روشی برای حذف پوست اضافه در بازو است. معمولا در بازوها، پوست به دلیل پیری یا کاهش وزن سریع، کشش خود را از دست می دهد. بیماران با چربی بیش از حد در بازوی خود ممکن است تصمیم بگیرند که لیپوساکشن را همراه با سایر روش های زیبایی انجام دهند تا نتایج حیرت انگیزتری داشته باشند.

جراحی زیبایی سینه

جراحی زیبایی سینه با هدف کاهش یا افزایش سایز و یا اصلاح فرم سینه انجام می شود. برخی از افراد نیز تمایل به اصلاح نا متقارن بودن اندازه سینه دارند.

جراحی زیبایی بدن در ایران نوین

امروزه کلینیک های زیادی در سطح کشور فعالیت می کنند که شناخت آن ها کار نسبتا سختی می باشد. جراحی پلاستیک یا همان جراحی زیبایی، در برخی از کلینیک های پیشرفته انجام می شود که دارای دستگاه ها و تکنولوژی های پیشرفته هستند. یکی از این کلینیک ها، کلینیک ایران نوین می باشد که طیف وسیعی از خدمات جراحی پلاستیک را به شما عزیزان ارائه می دهد. در این مرکز، انواع جراحی زیبایی مانند لیپوساکشن، لیفت کپل، لیفت صورت و جراحی زیبایی سینه انجام می شود زیرا به دلیل داشتن جراحان متخصص و امکانات پیشرفته، جزء بهترین کلینیک های کشور به حساب می آید.

کلینیک ایران نوین خدمات ویژه ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است که به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • شما در این کلینیک می توانید هزینه های جراحی خود را بعد از عمل به صورت کاملا اقساطی واریز نمایید زیرا این امکان به شما کمک می کند تا به راحتی از پس هزینه های درمان بربیایید.
  • مشاوره رایگان قبل و بعد از درمان، یکی دیگر از ویژگی های بارز این کلینیک محسوب می شود زیرا شما عزیزان می توانید با مشاوره رایگان با مشاوران، با آگاهی کافی اقدام به جراحی زیبایی نمایید.
  • رزرو یک شب هتل، یکی دیگر از مزیت های این کلینیک است که می توان از آن استفاده کرد.

این ها، چند نمونه از بهرین مزیت های کلینیک ایران نوین می باشند که شما عزیزان می توانید از آن ها استفاده کنید. شما می توانید برای ارتباط با مشاوران کلینیک ایران نوین با شماره تلفن های مربوطه تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.