تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بیشترین رشد مو در کدام فصل است

عوامل فصلی موثر در رشد مو و ابرو

همانطور که میدانید موهای یکی از اصلی ترین عنصر زیبایی شناخته می شوند و افراد همواره برای اینکه موهایی زیبا و خوش حالت داشته باشند اقدامات مختلفی انجام می دهند. اما یکی از مشکلاتی که در برهه ای از زمان برای اغلب افراد رخ می دهد ریزش مو می باشد.

معمولا تغییرات آب و هوایی و یا عوامل فصلی یکی از اصلی ترین بروز این مشکل می باشد. نکته مثبت در این رابطه این است که بسیاری از افراد با استفاده از روش های گیاهی از این عوامل فصلی به بیشترین رشد مو و ابرو برسند. استفاده از انواع گیاهان همانند آلوئه ورا، تخم مرغ و… میتواند در رسیدن به نتیجه مطلوب نقش بسیار زیادی داشته باشد و در زمانی مناسب آنها را به خواسته شان برساند.

در این مقاله ما در کلینیک کاشت مو تهران سعی کرده ایم تا شما عزیزان را با بهترین فصول و نحوه رشد مو در تابستان بیشتر آشنا سازیم. با ما همراه باشید.

میزان رشد مو در فصل های مختلف

بهترین فصل برای بیشترین رشد مو

تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که بیشتر رشد مو شما در کدام فصل رخ می دهد؟ در این رابطه باید بدانید که بسیاری از محققان بر این عقیده اند که فصول بهار و تابستان بهترین زمان برای رشد مو می باشد.

زیرا با گرم شدن هوا پوست سر به محافظت احتیاج دارد و موها با رشد خود این مسئولیت بزرگ را برعهده میگیرند از همین رو افراد میتوانند شاهد رشد بی سابقه خود در این فصول باشند. دقت داشته باشید که اگر در این فصول از مواد بهترین تقویت کننده مو و محافظت کننده استفاده کنید میتوانید این مقدار رشد را به حد قابل ملاحظه ای افزایش دهید.

بهترین فصل برای رشد مو

عوامل رشد مو

دقت داشته باشید عوامل بسیار زیادی در رشد موها دخیل هستند اما اگر میخواهید به بیشتر رشد مو خود دست یابید توصیه می شود که از راهکارهای زیرا برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده کنید:

  • به صورت روزانه پوست سرتان را ماساژ دهید.
  • موهایتان را هر ماه به اندازه یک الی دو سانتی متر کوتاه کنید.
  • استرس را از خود دور کنید
  • صبر داشته باشید رشد موها به یکباره به نمایش در نمی آید.

برای دریافت مشاوره تقویت مو و استعلام قیمت کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها