تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین دستگاه برای لیزر پوست تیره

در گذشته اغلب افرادی که دارای پوست تیره بودند، هنگام لیزر کردن موهای زائد خود دچار سوختگی پوست می شدند. ملانین که جزئی از رنگدانه های پوست و مو است، جاذب اصلی نور لیزر است. هنگامی که نور دستگاه لیزر حذف موهای زائد بر پوست تابانده می شود، انرژی آن توسط ملانین ها که جزئی از ساختار مو هستند، جذب می شود و فولیکول مو از این جذب انرژی دچار آسیب می شود و از بین می رود. زمانی که علاوه بر موها، پوست نیز دارای ملانین زیادی باشد و در حقیقت رنگ تیره تری داشته باشد، این امکان وجود دارد که مقداری از انرژی نور لیزر را جذب کند و دچار سوختگی شود. امروزه  با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های لیزر مو دیگر لازم نیست نگران چنین مسائلی باشید چرا که برای لیزر پوست تیره دستگاه های اختصاصی ساخته شده اند.

 لیزر پوست تیره

دستگاه لیزر موهای زائد برای انواع پوست

دستگاه های لیزر قدیمی ایده آل کسانی بودند که پوست روشن و موهای زائد تیره رنگی داشتند. اما امروزه برای انواع رنگ پوست و مویی که در نژاد های مختلف وجود دارد، دستگاه های گوناگونی ساخته شده اند که نور هر کدام از آن ها طول موج خاصی دارد. چنانچه پوست رنگ روشنی دشته باشد دستگاه لیزر الکسانداریت برای حذف موهای زائد به کار می رود، اگر رنگ پوست نه خیلی تیره و نه خیلی روشن و به عبارتی متوسط باشد لیزر دایود مناسب است و برای پوست های تیره هم لیزر ان دی یاگ (ND yag) لیزر مناسب و ایمنی محسوب می شود.

 لیزر مناسب پوست های تیره

دستگاه مناسب برای لیزر پوست تیره

پوست های تیره نسبت به پوست های روشن تر مقدار بیشتری از انرژی لیزر را جذب می کنند و بر همین اساس دستگاه لیزر ان دی یاگ برای لیزر پوست تیره ساخته شد. این لیزر طول موج بیشتری نسبت به دستگاه های مورد استفاده برای پوست های روشن دارد که این مسئله به نور لیزر اجازه می دهد از اپیدرم های تیره هم بدون جذب شدن و ایجاد آسیب عبور کند و به عمق پوست یعنی جایی که ریشه های مو قرار دارند، نفوذ یابد و در حقیقت بیشتر جذب نور لیزر توسط ریشه ی مو باشد. البته برای افرادی که پوستشان نسبتا تیره یا به عبارتی متوسط است از جمله نژاد ایرانی دستگاه لیزر دایود نیز مناسب است و در اغلب موارد در عین حال که اثر بخشی خوبی دارد، آسیب های پوستی مانند سوختگی سطحی ایجاد نمی کند.

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها