کلینیک مو،کلینیک پوست ایران نوین (کاشت مو و ابرو)
: شماره تماس

همه چیز درباره برداشتن خال سطحی با لیزر فراکشنال

• ۱۶ مهر ۱۳۹۷
[تعداد: 4    میانگین: 4/5]

همه چیز درباره برداشتن خال سطحی با لیزر فراکشنال

در تمام مراکز زیبایی و کلینیک ها روش های زیادی برای برداشتن انواع خال ها وجود دارد که انتخاب روس درمانی و برداشتن خال با توجه به نوع آن و بزرگی و کوچکی آن صورت می گیرد ، خال های پوستی به نوع سطحی و گوشتی تقسیم می شوند که انتخاب روش برداشتن آنها از روش پوست بر همین نوع آنها صورت می گیرد، یکی از روش ها برداشت خال لیزر درمانی می باشد که از انواع لیزرها در این کار استفاده می گردد اما همه چیز درباره برداشتن خال سطحی با لیزر فراکشنال را باید دانست.

خال سطحی

خال های سطحی به آن دسته از خال های پوستی اطلاق می گردد که همسطح پوست می باشند و بر آمده و برجسته و گوشتی نیستند ، خال های سطحی که اغلب ریشه دار نیستند به رنگ های قهوه ای تیره و روشن می باشند ک برداشتن آنها از روی پوست آسانتر از خال های گوشتی می باشد و با برداشتن آنها جای زخم و اسکار کمتر روی پوست ایجاد می شود و بهترین روش برای درمان این نوع خال ها لیزر درمانی می باشد.

لیزر فراکشنال

لیزر فراکشنال بهتر روش برای درمان خال های سطحی پوست می باشد ، در این روش نور لیزر به تعداد زیادی شعاعهای کوچکتر نوری تقسیم می گردد و این پرتوها به لایه های پوست نفوذ می کنند و با از هم گسیختگی رنگدانه های پوست باعث تبخیر آنها می شوند که در نتیجه خال از روی پوست از بین می رود و هیچ جای زخمی در آن ایجاد نمی شود، این روش درمانی به دلیل عدم جراحی پوست و به دلیل بر جا نگذاشتن زخم و بخیه بسیار مورد توجه می شود و برای برداشتن  خال های سطحی پوست بسیار مناسب خواهد بود.

مراقبت از پوست بعد از استفاده از لیزر برای برداشتن خال

بعد از برداشتن خال توسط لیزر سطح پوست کمی ملتهب و حساس می شود بنابراین به مراقبت نیاز دارد ، در این روش بعد از درمان بیماران باید بعد از لیزر درمانی از کرم های ترمیم کننده در محل درمان استفاده کنند و نباید در معرض اشعه مستقیم آفتاب قرار بگیرند و تا مدتها به دلیل التهاب پوست نباید از لوازم آرایشی و تحریک کننده مانند اسپری در محل درمان شده استفاده شود.

هزینه برداشتن خال با لیزر

عوارض استفاده از لیزر برای درمان خال های سطحی پوست

بعد از لیزر درمانی خال های سطحی پوست جهت از لین بردن آنها به دلیل لایه برداری سطحی در پوست ممکن است بیمار در محل درمان دچار درد، سوزش ، التهاب، قرمزی گردد که این مسئله بعد از گذشت چند روز از لیزر درمانی به مرور رفع خواهد شد،اما در برخی از اوقات ممکن است پوست در محل درمان دچار تغییر رنگ، عفونت، زخم و  تورم بیش از حد گردد که بیمار باید در این صورت به پزشک معالج خود مراجعه نماید تا پزشک علت این مشکلات را بررسی نماید.

استفاده از لیزر فراکشنال و انواع لیزرها برای رفع خال های سطحی بهترین روش برای درمان این گونه خال ها می باشد زیرا لیزر بهترین کاربرد را در رفع این گونه خال ها دارد و عوارض آن نیز بسیار کم خواهد بود.

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی ایران نوین

برچسب‌ها