تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

برای جلوگیری از افتادگی پوست چه بخوریم؟

فیبرهای الاستین و کلاژن موجود در پوست موجب نرمی، شادابی و انعطاف پذیری آن می شود. با افزایش سن این فیبر ها شروع به شکسته شدن می کنند، چربی های لایه های درونی پوست تحلیل می روند و به این ترتیب به مرور زمان پوست حالت افتاده ای پیدا می کند. علاوه بر افزایش سن یک سری مسائل دیگر از جمله تغذیه ی نامناسب در افتادگی پوست نقش دارند. بنابراین این که چه بخوریم تا دچار پیری زودرس نشویم مسئله ی مهمی است و باید مواد غذایی مفید برا پوست را بشناسیم. 

ترمیم افتادگی پوست در جوانی

همانگونه که گفتیم طبیعی است که با افزایش سن پوست حالت افتاده تری پیدا کند و همه ی افراد کم و بیش آن را تجربه می کنند. با وجود اینکه استحکام پوست تا حدودی به ژنتیک افراد بستگی دارد اما مواردی وجود دارند که می توانند روند پیری پوست را سریع تر کنند. جوانانی که به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار می گیرند، تغذیه ی نامناسبی دارند، سیگار می کشند، رژیم های غذایی سختی می گیرند و یا اینکه در مدت کوتاهی وزن زیادی از دست می دهند خیلی زودتر از دیگران دچار شلی و افتادگی پوست می شوند.  امروزه روش های مختلفی از جمله لیزر درمانی، کرم های سفت کننده ی پوست و … به رفع شلی پوست کمک می کنند اما به حال پیشگیری از این عارضه ساده تر است و گاهی اوقات روش های درمانی اثر بخشی کافی را ندارند. 

تغذیه برای جلوگیری از افتادگی پوست

برای اینکه پوست محکم و انعطاف پذیری داشته باشید و جوانی و شادابی آن را برای مدت زمان طولانی حفظ کنید به تغذیه ی خود اهمیت بیشتری دهید و آن را متعادل کنید. برای اینکه کلاژن های پوست تخریب نشوند بایستی پروتئین کافی را از طریق خوردن مواد غذایی مانند پنیر، شیر، ماهی، گوشت، حبوبات و آجیل ها به بدن خود برسانید. ویتامین C نیز در تولید کلاژن نقش دارد؛ بنابراین خوردن انواع میوه ها و سبزیجاتی که سرشار از ویتامین C هستند نیز به حفظ شادابی پوستتان کمک می کند. مواد غذایی آماده و صنعتی دشمن پوست محسوب می شوند و بهتر است تا حد امکان مصرف آن ها را کاهش دهید. نکته ی دیگری که در تغذیه ی خود باید به آن اهمیت دهید این است که رژیم غذایی تان از لحاظ کالری متعادل باشد تا دچار کاهش یا افزایش وزن های شدید و یک دفعه ای نشوید.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها