تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آنچه باید درباره لیزر دور ناف بدانید

عوارض لیزر دور ناف

همه ی ما میدانیم که امروزه لیزر جایگاه بسیار ویژه ای در زندگی انسان ها ایجاد کرده است و تقریبا با اطمینان میتوان گفت که 90درصد از مردم برای خلاصی از شر موهای زائد خود به سراغ لیزر رفته اند. اما تاکنون در رابطه با لیزر دور ناف چیزی شنیده اید؟ به این مسئله فکر کرده اید که آیا این نوع از لیزر میتواند عوارضی را برای افراد در پی داشته باشد؟ در این رابطه باید بگوییم به عقیده بسیاری از پزشکان به دلیل حساس بودن ناف بهترین راه این است که از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده نکنید. این مسئله به خصوص در زمان بارداری نمود بسیار زیادی پیدا می کند و پزشکان اکیدا ممنوع می دانند. 

هزینه لیزر کردن موهای زائد دور ناف

مطمئنا اطلاع از هزینه لیزر دور ناف یکی از دلایلی است که باعث می شود افراد به سراغ این روش بروند و یا از آن دوری کنند. دقت داشته باشید هزینه لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد اینکه شما از چه دستگاهی برای لیزر استفاده می کنید همچنین این مسئله که چه مقدار از دور ناف خود را میخواهید لیزر کنید در هزینه انجام آن تاثیر بسیار زیادی دارد. برای اینکه بتوانید از هزینه ها آگاهی داشته باشید توصیه می شود که به کلینیک های مختلف مراجعه کرده و پس از بررسی دستگاه و صحبت با پزشک نسبت به به صرفه بودن هزینه های انجام لیزر تصمیم گیری کنید. 

بهترین لیزر برای دور ناف

وقتی تصمیم میگیرید که به لیزر دور ناف بپردازید همواره به دلیل حساسیت آن منطقه در نظر دارید تا بهترین را برای خود انتخاب کنید در واقع این تنها راه پیش روی شما برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی است. در واقعیت اگر بخواهیم در رابطه با بهترین لیزر توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم باید بگوییم شما باید دستگاهی را پیدا کنید که این توانایی را داشته باشد که به راحتی و بدون اینکه بر روی پوست آسیبی به وجود آورد از آن عبور کرده و فولیکول های مو را تحت تاثیر قرار دهد. دقت داشته باشید انجام این کار با توجه به اشعه ای که لیزر از خود منتشر میکند متفاوت است و میتواند بر روی هزینه تاثیر بگذارد.

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی لیزر موهای زائدایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها